یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

به گزارش انارما  مطالبی تحت عنوان “مطالبه گری از مسئولین” با هدف آشنایی بیشتر مردم از وظایف مسئولین و افزایش روحیه ی مطالبه گری در بین مردم زین پس به صورت سلسله وار ارائه خواهد شد. در این راستا از نظرات تمامی شما مخاطبان گرامی و همچنین مسئولین محترم کمال استفاده را خواهیم کرد. ۱- یکی […]

به گزارش انارما  مطالبی تحت عنوان “مطالبه گری از مسئولین” با هدف آشنایی بیشتر مردم از وظایف مسئولین و افزایش روحیه ی مطالبه گری در بین مردم زین پس به صورت سلسله وار ارائه خواهد شد. در این راستا از نظرات تمامی شما مخاطبان گرامی و همچنین مسئولین محترم کمال استفاده را خواهیم کرد.

۱- یکی از وظایف بخشداری رسیدگی به پیشرفت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی روستاهاست.

در این خصوص مطالبه ی عمومی روستاییان خصوصا در منطقه ی هشت قریه پاسخگویی بخشدار محترم به این سوال است که اهم فعالیتهای ایشان در طول دوره ی مسئولیتشان برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی انها چه بوده است.

۲-در بخش ورزش روستایی مطالبات جدی وجود دارد که پاسخگویی بخشدار محترم را میطلبد.

۳- در مورد نظارت بر تامین مایحتاج مردم و همچنین کیفیت آنها با بسط موضوع میتوان به نظارت بر قیمت و کیفیت هم اشاره کرد که در این زمینه همت و جدیت بیشتری از بخشداری محترم طلب میشود.

۴-در ۴-موضوع حمایت از خودکفایی در بخشهای کشاورزی و دامپروری همت مضاعف و اقدامات جدی و گزارش های فعالیت در این حوزه را در دستور کار خود قرار دهید چرا که امروز پای صحبت هر کدام از دامداران یا کشاورزلن بنشینیم درد و دل های فراوانی از مشکلات تولید و عرضه دارند.

۵-در تامین و تقویت زیرساختهای روستایی از جمله راه و فضای سبز و همچنین در مورد مناقصات واگذاری این پروژه ها، شفاف سازی در انعقاد قراردادها و صورت حسابهای مالی و مناقصات باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

۶-در مورد ساماندهی بار و مسافر و حمل و نقل روستاها تا زمانی که این مهم در سطح شهر هنوز ساماندهی نشده سخنی گزاف به نظر میرسد.

۷- ایجاد زیرساختهای جذب توریست و گردشگر در روستاها هم از وظایف بخشداری است که شاید کمتر به آن توجه شده باشد.

از برخی دیگر از وظایف بخشداری که با وظایف سایر ادارات همپوشانی دارد صرف نظر شده و مواردی را که بخشداری انار با قوت و قدرت اجرا کرده اند هم صرفنظر شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی