شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

فرمانده انتظامی انار از دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی در شهرستان انار خبر داد

به گزارش ” انارما” فرمانده انتظامی انار از دستگیری عاملان آدم ربایی و رهایی فرد ربوده شده ۲۴ساله درکمتر از ۳ساعت دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ غضنفری در تشریح این خبر بیان داشت:در پی اعلام خبرمبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن جوان ۲۴ساله درشهرستان یزد ماموران این یگان به سرعت در ساعات پایانی شب با انجام اقدام کنترلی و تعقیب آدم ربایان درنهایت طی عملیات موفق سه نفر آدم ربا دستگیر شدند.

وی افزود:ضمن دستگیری متهمین در عملیات غافلگیرانه نسبت به آزادسازی فرده ربوده شده اقدام نمودند .

غضنفری با اشاره به علت و انگیزه آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی بوده است خاطر نشان کرد:عاملان این ادم ربایی که سه نفر اهالی یزد و بم بوده اند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی مربوطه گردیدند .

این مقام انتظامی درپایان یاداور شد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی وبا بهره گیری از تمام امکانات خود، عرصه را بر عاملان ناامنی تنگ خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حق سه‌شنبه 31 اکتبر 2017 - 3:16 ب.ظ

یعنی از طرف پول میخواستن جلوجخودشو گرفتن بردنش اتهامش شده ادم ربا نیرویی انتظامی جه اقتداری از خود نشان داده اگه همه یز واقعیت باشه و توش غلو نشه زیباترنیسم. یی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی