دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه انار گفت: رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی گروه‌های تروریستی و داعش را تقویت می کردند تا جبهه مقاومت را به نابودی بکشانند، که با ایستادگی مقاومت و روحیه جهادی رزمندگان جریان مقاومت قضیه برعکس شد…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان انار به وظایف شیعیان در زمان غیبت حضرت ولی عصر اشاره نمود و گفت: از جمله وظایف شیعیان در زمان غیبت شناخت و معرفت و تبعیت و پیروی از امام زمان است که در زمان غیبت، اطاعت از ولی فقیه جامع الشرایط، اطاعت از امام زمان محسوب می شود.

امام جمعه شهرستان انار به نقش موثر بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در تمام عرصه های سیاسی و انقلابی و اثرگذاری آنها از معجزات انقلاب است.

وی افزود: رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی با حضور در مناطق زلزله‌زده از مسئولین خواستند تلاش‌های خود را مضاعف کنند و به این حد اکتفا نکنند .

امام جمعه انار گفت :با توجه به اینکه بازسازی یکصد واحد مسکونی زلزله زدگان به کمیته امداد امام خمینی استان کرمان واگذار شده است از مردم مومن و فداکار استان کرمان درخواست میشود در این امر خداپسندانه حضور فعال داشته باشند.

حجت الاسلام منتظری پیروزی جبهه مقاومت در عراق ، سوریه و شکست داعش را تبریک گفت و افزود:رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی گروه‌های تروریستی و داعش را تقویت می کردند تا جبهه مقاومت را به نابودی بکشانند، که با ایستادگی مقاومت و روحیه جهادی رزمندگان جریان مقاومت قضیه برعکس شد.

وی افزود:این پیروزی ثمره هدایت های فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای و مجاهدت رزمندگان اسلام به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله رهبر شجاع حزب الله لبنان و شهیدان سرافراز مدافع حرم و حمایتهای حضرت آیت الله العظمی سیستانی بود.

وی یاد مرحوم حاج حسین گنجی عضو سی ساله ستاد نماز جمعه را گرامی داشت و گفت :مرحوم حاج حسین گنجی بیش از سی سال در واحد انتظامات نماز جمعه شهرستان انار فعالیت می کرد و برخوردهای بسیار خوب و مهربانانه ایشان در راهنمایی مردم هرگز فراموش نمی شود .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی