دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

پیش از ظهر امروز یکشنبه ۵آذر نمایشگاه آسیب های اجتماعی در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار افتتاح شد…

به گزارش انارما ، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۵آذر نمایشگاه آسیب های اجتماعی در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به همت نیروی انتظامی شهرستان انار برپا شده سرهنگ غضنفری گفت: همه ما باید توجه داشته باشیم در این فضای رسانه ای گسترده ای که درگیر آن هستیم آیا سواد رسانه های لازم جهت استفاده صحیح از این فضا و مقابله با تهدیدات فضای مجازی را داریم یا خیر.

وی در ادامه به معضل مواد مخدر و افزایش استفاده آن در بین جوانان اشاره کرد و گفت:در این نمایشگاه نمونه هایی از مواد مخدر سنتی و صنعتی و شیوه های جدید توزیع آن برای توجیه شدن خانواده ها به نمایش در آمده است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار با تقدیر از برگزار کنندگان نمایشگاه گفت: بازدید از این نمایشگاه تلنگری است برای خانواده ها تا بدانند که دشمن با تمام قوا به میدان آمده تا آرامش و امنیت خانواده های ایرانی را سلب کند.

لازم بذکر است نمایشگاه آسیب های اجتماعی در مهدیه امامزاده محمدصالح (ع) انار تا پنجشنبه ۹آذر پذیرایی بازدید کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی