جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها فعالیت خود را در مشهد مقدس ازبهمن ماه ۱۳۸۰ آغاز کرده و اکنون شعبه این موسسه برای حمایت از خانواده های بی بضاعت در سطح شهرستان انار آغاز به کار کرده است.

به گزارش انارما ، صبح دیروز شنه ۱۱آذر مراسم افتتاحیه سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در انار با حضور جمعی از مسئولین  و خیرین برگزار شد.

سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها فعالیت خود را در  مشهد مقدس ازبهمن ماه ۱۳۸۰ آغاز کرده و اکنون شعبه این موسسه برای حمایت از خانواده های بی بضاعت در سطح شهرستان انار آغاز به کار کرده است.

تهیه جهیزیه آسان برای زوج های کم بضاعت ، توزیع سبد کالا وطعام گرم به جامعه هدف و اکرام ایتام بخشی از فعالیت های این سازمان مردم نهاد می باشد.

به دلیل  معضلات و مشکلاتی که در این شهرستان به خاطر بیکاری و فقر وجود دارد و  همچنین به خاطر  اهداف بلند و فعالیت هایی که این سازمان در زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی و در جهت برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم دارد می طلبد که همه دستگاه‌ها  و خیرین بزرگوار شهرستان در هر زمینه که برایشان مقدور می باشد حمایت هایشان  را از این سازمان دریغ نکنند.

لازم به ذکر است کمک های خیرین هم به صورت نقدی و هم کمک های غیرنقدی شامل لوازم خانگی لوازم و تحریر خوراک پوشاک مواد شوینده و اقلام کوچک و بزرگی جهیزیه می باشد.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس چهارشنبه 6 دسامبر 2017 - 11:48 ق.ظ

خداقوت امیدوارم روز به روز توی کارهاتون موفق باشید و انشاءالله همه ما با کمک های خودمون هرچقدر هم که کوچک باشه به این عزیزان برای رسیدن به اهداف ارزشمندشون کمک کنیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی