جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

دبیر همایش روز شهرستان انار گفت : همایش روز شهرستان انار هجدهم آذرماه هم‌زمان با گرامیداشت شهدای ۱۸ آذر سال ۵۷ در محل دبیرستان شهیدان قدیری برگزار می‌شود.

 سرهنگ احمد مرادی زاده در گفت و گو با انارما اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی انار هجدهم آذرماه  سالروز گرامیداشت شهدای هشتم محرم سال ۱۳۵۷ به‌عنوان روز شهرستان انار نام‌گذاری شده و ما نیز این روز را گرامی می‌داریم.

دبیر همایش روز شهرستان انار اعلام کرد: به همین مناسبت روز شنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۲ با حضور مردم، در محل دبیرستان شهیدان قدیری  و انارکی انار برگزار می شود.

وی در ادامه ۱۸ آذر تا ۲۴ آذرماه را به عنوان هفته فرهنگی شهرستان اعلام کرد و گفت :تمامی برنامه‌های فرهنگی می‌بایست از فرهنگ ایرانی اسلامی الگوبرداری شده باشد و در این خصوص همایش بزرگداشت  ۳ شهید انقلاب شهرستان انار شهیدان ندافیان ،قدیری و انارکی محمدی ساعت ۳ بعدازظهر روز شنبه ۱۸ آذر در محل تالار شهر انار برگزار می گردد.

مرادی زاده با اشاره به برنامه های مقرر شده در این هفته ، اعلام کرد : امسال نیز در نظر داریم با همکاری ادارات شهرستان افتتاح زمین چمن مصنوعی و همچنین بازگشایی نمایشگاه عکس با همکاری شهرداری در گالری هنر تالار شهر انار و همایش طلاب و دانشجویان در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی