شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

به گزارش انارما حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز استقامت و ایستادگی را رمز پیروزی دانست و گفت :اگر امت اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کنند قطعا پیروز خواهند شد . وی گفت:امت اسلامی موضوع فلسطین را در راس مسائل سیاسی دنیای […]

به گزارش انارما حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز استقامت و ایستادگی را رمز پیروزی دانست و گفت :اگر امت اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کنند قطعا پیروز خواهند شد .
وی گفت:امت اسلامی موضوع فلسطین را در راس مسائل سیاسی دنیای اسلام دانسته و خود را موظف می‌داند برای آزادی فلسطین و نجات مسلمانان فلسطین دفاع کند.
حجت الاسلام منتظری به توطئه‌های آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس اشاره نمود و گفت :مطرح کردن انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس نتیجه شکست های پی در پی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و نشانه عجز و درماندگی آنهاست.
وی در ادامه گفت :آمریکا می‌خواهد با این اقدام روحیه از دست رفته صهیونیستها را تقویت کنند که قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند .
امام جمعه انار گفت :امت اسلامی در قبال توطئه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس ساکت نخواهند نشست و با وحدت و یکپارچگی در مقابل این توطئه واکنش شدید نشان خواهند داد .
امام جمعه از خدمات عالم جلیل القدر حضرت آیت الله جعفری تقدیر و تشکر کرد وگفت :حضرت آیت الله جعفری عالم مجاهدو مبارزی که خدمات گسترده اش در سنگر وعظ و تبلیغ شریعت اسلام و اقامه سی و هشت ساله نماز عبادی سیاسی جمعه فراموش نمی شود.

حجت الاسلام منتظری به واقعه روز هجدهم آذر ماه ۱۳۵۷ اشاره نمود و گفت:در روز هجدهم آذر ۱۳۵۷ مصادف با هشتم محرم مردم مومن و انقلابی شهرستان انار در جریان حضور در راهپیمایی علیه رژیم خیانتکار پهلوی به رگبار گلوله بسته شدند و سه نفر از جوانان، شهیدان محمود انارکی محمدی ،حسن قدیری، علی ندافیان به شهادت رسیدند و بیش از ۴۰ نفر مجروح شدند .

وی گفت:این روز تاریخی را شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار به عنوان روز شهرستان انار نامگذاری نمود که هفته آینده به همین مناسبت برنامه‌هایی از جمله مراسم عمومی هجدهم آذر در تالار شهر ساعت سه بعد ازظهر فردا اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت :روز شهرستان باید فرصتی باشد تا ظرفیتهای توسعه و عمران شهرستان شناسایی شود و با درایت و تدبیر مردم و مسئولان خدمتگزار مشکلات شهرستان برطرف شود.


انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی