شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

وزیر بهداشت و درمان دز بازدید از بیمارستان انار گفت: با توجه به توضیحی که پیمانکار پروژه بیمارستان انار در خصوص آخرین وضعیت آن داده اند تلاش میکنیم تا با تخصیص اعتبارات لازم که حدود ۱۰میلیارد تومان برآورد می شود تا پایان سال۹۷بیمارستان انار تکمیل شود…

به گزارش انارما ، عصر امروز سه شنبه ۵دی سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه سفر دوروزه خود به استان کرمان به شهرستان انار جهت اطلاع از آخرین وضعیت بیمارستان در حال ساخت سفر کرد.

این سفر که قرار بود ساعت۱۴:۳۰انجام شود با تاخیر ۶ساعته انجام شد.

در این سفر و در حلسه ای که برگزار شد حجت  الاسلام منتظری امام جمعه انار با تقدیر از حضور وزیر بهداشت در شهرستان انار گفت: آقای قاضی زاده هاشمی از وزرای موفق دولت های یازدهم و دوازدهم بوده اند که همواره خدمات شایانی به مردم سراسر کشور داشته اند.

وی در زمینه پیشرفت خدمات بهداشت و درمان در انار گفت: در سال  های اخیر در این زمینه پیشرفت های بسیار چشمگیر و قابل توجهی وجود داشته است که البته باید به حضور همه جانبه خیرین بزرگوار در ساخت مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان انار توجه کرد.

امام جمعه انار در پایان از وزیر بهداشت خواست تا نسبت به مطالبه مردم امین شهر و لطف آباد در زمینه تجهیز مرکز بهداشت و اهدای آمبولانس به مراکز بهداشت مناطق مذکور توجه کند.

در ادامه این مراسم احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس با اشاره به موقعیت ویژه جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن در شاهراه اصلی مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور گفت: باید نسبت به جمعیت شهرستان با توجه به اینکه مناطق همجوار همچون بیاض و لطف آباد و حتی نوق را در زمینه خدمات درمانی تحت پوشش قرار می دهد توجه بیشتری شود.

وی در ادامه با اشاره به خسارات وارده به محصول پسته در شهرستان انار گفت: خیرین بزرگوار انار همواره در زمینه مساعدت برای تکمیل طرح های درمانی پیش قدم بوده اند اما امسال با توجه به خسارت وارده به محصول پسته در شهرستان این امکان وجود ندارد و از وزیر بهداشت تقاضا میشود نگاه ویژه ای به بیمارستان انار در جهت تکمیل هرجه سریعتر داشته باشند.

در  ادامه این مراسم قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه زلزله بم در ۵دی ماه سال۸۲ گفت:امیدواریم با توجه به زلزله خیز بودن استان کرمان به این استان نگاه ویژه ای در زمینه ایمن سازی خانه ها و افزایش امکانات شود.

وی در ادامه ضمن عذرخواهی از مردم انار به دلیل دیر رسیدن به این شهرستان گفت: امروز به دلیل بازدید هایی که از مناطق زلزله زده کوهبنان و هجدک داشتیم حضور در شهرستان انار در موعد تعیین شده میسر نشد.

وزیر بهداشت به بازدید از بیمارستان فعلی انار اشاره کرد و گفت: کمتر دیده ام در این ساعت از روز به بیمارستان مراجعه کنم و این حجم ازمراجعه کنندگان منتظر ویزیت پزشک باشند و این نشان از اعتماد مردم به جامعه پزشکان دارد.

وی در پایان در خصوص تکمیل بیمارستان انار گفت: با توجه به توضیحی که پیمانکار پروژه بیمارستان انار در خصوص آخرین وضعیت آن داده اند تلاش میکنیم تا با تخصیص اعتبارات لازم که حدود ۱۰میلیارد تومان برآورد می شود تا پایان سال۹۷بیمارستان انار تکمیل شود.

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی