شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

سرویس های بهداشتی که در ورودی شهر انار به خرابه تبدیل شده اند  سال هاست به عنوان یکی از معضلات اساسی شهرستان انار تبدیل شده است به طوری که این کمبود بویژه در تعطیلات نوروز و تابستان مشکلات زیادی را برای مسافران و مهمانان در شهری که در مسیر گردشگری وجود دارد ایجاد کرده است

به گزارش ” انارما ” ، با وجود اینکه شهر انار یکی ورودی های استان کرمان و همچنین در مسیر گردشگری و توریستی قرار دارد ، اما معضل کمبود سرویس بهداشتی هرچند کوچک ولی مهم در استقبال و جذب گردشگران و مسافران حائز اهمیت است.

سرویس بهداشتی اگرچه به ظاهر موضوعی پیش پا افتاده و ابتدایی به نظر می‌رسد اما نبود آن یکی از مهم‌ترین نقص‌ها در مبلمان شهری و همچنین عدم استقرار مسافران و میهمانان در سطح شهر می شود که به وفور در عرصه اقتصادی منطقه و همچنین در امر اطلاع رسانی تاثیری مستقیم دارد.

لازم بذکر است که برای مهمانان و مسافران عبوری از این شهر که تنها چند ساعت را در این شهر برای استراحت اتراق می کنند سرویس بهداشتی که در ورودی شهر بعد از پلیس راه انار قرار گرفته است هم اکنون به خرابه ای تبدیل شده است که جلوه مناسبی برای شهر به حساب نمی آید و ترمیم و ساخت این سرویس ها از تمام پروژهای میلیاردی مهم تر است زیرا در نبود و کمبود سرویس های بهداشتی آنان برای همیشه قید سفر به شهر انار را خواهند زد. 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علی جمعه 29 دسامبر 2017 - 4:34 ب.ظ

اون سرویس بهداشتی مربوط به رستوران بغلش هست ربطی به شهر نداره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی