شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

گشت‌های بسیج محله محور برای تأمین امنیت پایدار در انار آغاز شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ فرمانده ناحیه سپاه شهرستان انار گفت : در راستای اهداف بسیج دراجرای برنامه های اعتلای بسیج وکمک به امنیت بیشتر و خدمات رسانی به مردم از ابتدای بهمن ماه اجرای گشتهای محله محور بسیج توسط بسیجیان شهرستان آغاز بکار کرد.

سرهنگ مرادی زاده خاطرنشان کرد: این گشتها با هماهنگی و تعامل مراجع قضایی و نیروی انتظامی درحال اجراست و امیدواریم با مردمی کردن امنیت و بهره گیری ازحضور بسیجیان شاهدخدمات رسانی هرچه بیشتر به جامعه باشیم.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان با تاکید بر اینکه اجرای طرح گشت محله‌محور کمک خوبی به برقراری امنیت پایدار در محله‌های پرخطر خواهد داشت، گفت : درقالب طرح اعتلای بسیج کارهایی در راستای کمک به تامین امنیت مردم، فقر زدایی،مبارزه با اعتیاد و معضلات اجتماعی و مستقر نمودن گروههای جهادی در مناطق هدف شهرستان نیازمند حرکت جهادی و انقلابی است که باعنایت پروردگار،بسیجیان نیز جهادگرانه در این جهت قدم برمیدارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی