چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

علی اسسفندمز یکی از جوانان اناری است که از روز گذشته (سه شنبه ۱۰بهمن ) با انتشار فراخوان عمومی در صقحه اینستاگرامی خود از همشهریان اناری خواسته تا با حمایت های نقدی و غیر نقدی خود به مردم مناطق زلزله زده کوهبنان کمک کنند…

به گزارش انارما ، علی اسفندمز یکی از جوانان اناری است که از روز گذشته (سه شنبه ۱۰بهمن ) با انتشار فراخوان عمومی در صقحه اینستاگرامی خود از همشهریان اناری خواسته تا با حمایت های نقدی و غیر نقدی خود به مردم مناطق زلزله زده کوهبنان کمک کنند.

وی در این خصوص گفت: با توجه به وضعیت نامناسب و ناراحت کننده هم استانی های عزیزمان در زلزله کوهبنان تصمیم به جمع آوری کمک های مردمی گرفتیم که خوشبختانه در ۲۴ساعت گذشته با همکاری سایر همشهریان در نشر حداکثری این فراخوان کمک های نقدی و غیرنقدی نسبتا قابل توجهی دریافت شده است که امیدواریم این کمک ها ادامه داشته باشد.

لازم بذکر است آن دسته از همشهریانی که تمایل به کمک رسانی به مردم زلزله زده کوهبنان به صورت نقدی و غیرنقدی  در این فصل سرما دارند میتوانند با برقراری ارتباط با علی اسفندمز در اینستاگرام با آیدی( ali.esfandmaz.1367) یا واریز وجوه نقدی خود به شماره کارت (۶۰۳۷۷۰۱۷۱۴۷۶۱۶۴۷ ) به نام علی اسفندمز در بانک کشاورزی و یا تماس با شماره های ۰۹۱۱۲۶۸۰۰۶۵ و ۰۹۱۳۳۹۲۹۹۰۶ و ۰۹۱۳۳۹۱۴۵۲۵ کمک های خود را تحویل دهند.

ضمنا همشهریان گرامی میتوانند جهت تحویل کمک های غیرنقدی خود شامل اقلام پتو و خوراکی به فروشگاه لوازم ورزشی آدیس نایک واقع در بلوار شهید بهشتی انار مراجعه کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی