جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

وزیر صنعت ،معدن و تجارت با حضور در شهرستان انار از احداث زمین چمن مصنوعی بزرگ در این شهرستان تا پایان سال۹۷ خبر داد…

به گزارش انارما ، امشب ۱۳بهمن نشست بررسی مشکلات صنعتگران شهرستان انار با حضور محمدشریعتمداری وزیر صنعت ،معدن و تجارت در فرمانداری انار برگزار شد.

در ابتدای جلسه زهرودی فرماندار انار با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان انار و قرار گرفتن در نزدیکی معادن مس رفسنجان و شهربابک از وزیر صنعت خواست تا زمینه را برای راه اندازی کارخانجات و صنایع وابسته به مس در  انار فراهم  کند.

در ادامه جلسه ذوالفقاری یکی از صنعتگران  در خصوص مشکلات حوزه صنعت در انار گفت:مشکل اصلی سرمایه گذاران  و کارخانه داران عدم نقدینگی است و از طرفی عدم همکاری بانک های شهرستان انار در اعطای تسهیلات وحتی ضمانت نامه ها کار را برای صنعتگران مشکل کرده است.

وی در خصوص کمبود های شهرک صنعتی انار گفت: نبود آب شیرین و بالا بودن قیمت زمین در شهرک صنعتی ،  صنعتگر را برای سرمایه گذاری در انار دلسرد کرده است.

در ادامه جلسه مهرابی از دیگر صنعتگران انار با گلایه از عدم واگذاری تسهیلات از سوی بانک ها به صنعتگران گفت: واگذاری تسهیلات بر طبق ضوابط نیست و تنها کسانی که رابطه دارند میتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان نیز در این جلسه گفت:در صحبتی که با وزیر صنعت داشتم مشکلات حوزه صنعت و شهرک صنعتی انار برای ایشان توضیح داده شد.

در ادامه شریعتمداری وزیر صنعت ،معدن و تحارت گفت: ابلاغ کردم سریعا اداره صنعت ،معدن و تحارت برای پیگیری مشکلات صنعتگران در انار راه اندازی و فعال شود.

وی همچنین قول مساعد داد یک زمین چمن مصنوعی بزرگ در شهرستان انار تا پایان سال ۹۷احداث شود.

شریعتمداری همجنین در خصوص احداث صنایع وابسته به مس در شهرستان انار گفت: حتما در این خصوص رایزنی با مسئولین صنایع مس ایران خواهد شد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی