جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به گزارش انارما ، شب گذشته سه شنبه ۱۷ بهمن ماه چهارمین بازی از دوره مسابقات فوتسال جام فجر انار با برد   برگزار شد. این دوره از مسابقات که در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود تا بیست و سوم بهمن ماه ادامه دارد . در بازی اول تیم فجر علی آباد با نتیجه  ۶-۲ […]

به گزارش انارما ، شب گذشته سه شنبه ۱۷ بهمن ماه چهارمین بازی از دوره مسابقات فوتسال جام فجر انار با برد   برگزار شد.

این دوره از مسابقات که در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود تا بیست و سوم بهمن ماه ادامه دارد . در بازی اول تیم فجر علی آباد با نتیجه  ۶-۲ توانست تیم  پاسارگاد شکست بدهد و دیگر دیدار شب چهارم نیز با برد پرگل تیم آبشار عاطفه ها توانست تیم ذوالفقار ده رئیس را  با نتیحه  ۷ _ ۲  مغلوب کند.

در پایان این مسابقات از سرمربیان و مربیان این تیم ها مصاحبه شد.

سرمربیان دیدار تیم های شب چهارم مسابقات  از وضعیت تیمشان در اولین رقابت های جام فجر می گویند.

مجید حسینی نوه سرمربی تیم فجر علی آباد : بازی فردا برای ما یک بازی مهمی است به گونه ای که در بازی بعدی تیمم که در روز ( جمعه) خواهد بود نبرد مهمی شروع می‌کنیم و می‌دانیم انعکاس بازی فردا در آینده ما بسیار تأثیرگذار است.

یوسف بیگله سرپرست تیم پاسارگاد : از داوران این مسابقه بسیار تشکر لازم را دارم ، بازیکنان همه توان خود را به کار بستن اما در این مسابقه تمام کننده بازی نبودند و در نهایت شکست را باید قبول کنیم .

 

 

غلام میرزا هاشمی سرمربی تیم ذوالفقار گفت: داوران محترم باید بازی را تحت نظر و کنترل خود قرار دهند نباید با علامت ها و حرکات اضافه بازیکنان را تحریک نمایند .

مهدی احمدی سرپرست تیم آبشارعاطفه ها اعلام کرد : بازی امشب بسیار سخت و  در لحظات پایانی حساس و پرتنش زایی را سپری کرد در نیمه دوم تیم حریف برای برد به میدان آمده بود اما شکر خدا توانستیم با نتیجه پرگل این بازی رو به پایان برسانیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

برنامه ی بازی های شب پنجم مسابقات به شرح زیر است :

چهارشنبه ۹۶/۱۱/۱۸

بازی اول ساعت ۱۸

شهید ندافیان – فست فود عطاویج

بازی دوم ساعت ۱۹

آزادگان – محک

عکس : اسماعیل یعقوبی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی