شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

اکران جشنواره فیلم فجر در انار با توجه به تلاش ها و صرف هزینه ها تنها شهرستانی است که جشنواره فیلم فجر را در استان همزمان با پایتخت برگزار کرد اما متاسفانه از استقبال کم فیلم های منتخب صورت گرفت

به گزارش ” انارما ” ؛ فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه در سانس های ساعت ۱۷ و ۱۹ و برای کودکان و نوجوانان به صورت رایگان در سانس های ساعت ۱۰ صبح برای اولین بار در سینما شهر انار به میزبانی ۱۸ فیلم از بخش سودای سیمرغ  به نمایش گذاشته شد.

 

اکران جشنواره فیلم فجر در انار یک رویداد بزرگ فرهنگی در شهرستان محسوب شد و با توجه به تلاش ها و صرف هزینه ها و اهتمام مسئولین تنها شهرستانی است که جشنواره فیلم فجر را در استان همزمان با پایتخت برگزار کرد اما متاسفانه از استقبال کم فیلم های منتخب صورت گرفت .

حضور اهالی سینما و هنرمندان بومی و حتی مسئولین شهرستان در جشنواره کم‌تر به چشم می‌خورد در حالی که تعداد صندلی های خالی سالن سینما شهر ذوق هر هنر پروری را کور میکرد.

 هنر سینما که امروزه از ثروت سازترین و پرطرفدارترین هنرهای دنیاست و بی شک طرفداران پروپاقرص زیادی در داخل کشور دارد در آستانه ی یکی از مهمترین جشنواره هایش در شهرستان انار میهمانان زیادی نداشت و با توجه به تعداد کم اکران‌های فیلم فجر امسال، همین تعداد فیلم نیز غنیمت شمرده نشد که البته باید دلیل آن را بررسی کرد.

اگرچه تلاش فرهنگ و ارشاد و شهرداری انار جای تقدیر دارد ولی جشنواره ای میتواند استقبال مردمی را پشت سر داشته باشد که از نظر عده‌ای جا دارد فیلم‌های ارزشی بیشتری ساخته و بها داده شود و اطلاع رسانی آن زودتر از موعد مقرر صورت گیرد ، هرچند نباید از این موضوع هم چشم پوشی کرد که بعضی فیلم‌ها یک‌دفعه گل می‌کنند و به یک باره شاهد هجوم تماشاگران برای دیدن این فیلم‌ها خواهند بود همانند تنگه ابوقریب و لاتاری که با استقبال مردمی صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

روح الله سه‌شنبه 13 فوریه 2018 - 7:54 ب.ظ

با این وجود جا داره از مهندس رحیمی شهردارمحترم و آقای جعفری ریاست محترم فرهنگ وارشاد تشکر کردبابت این کار فرهنگی خوب ایشاالله سال های آینده با تبلیغات زود تر مشکل استقبال مردم نیز حل میشه البته گرونی بلیت رو هم نبایستی نادیده گرفت….

یه رهگذر پنج‌شنبه 15 فوریه 2018 - 7:23 ب.ظ

شا ید یکی از دلایل استقبال کم مردم کلا از سینما عدم جای پارک درست درمون سینما است واز سویی اطلاع رسانی سنتی وضعیف متولیان امر بود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی