شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

جواد نادری بدون شک یکی از خوش صداترین مرشدین و مادحین اهل بیت نه تنها در سطح استان کرمان بلکه در کشور محسوب می شود که قرار است با توجه به درخواست مسئولین ورزش باستانی هرمزگان برای ادامه زندگی به بندرعباس برود…

به گزارش انارما ، جواد نادری بدون شک یکی از خوش صداترین مرشدین و مادحین اهل بیت نه تنها در سطح استان کرمان بلکه در کشور محسوب می شود که قرار است با توجه به درخواست مسئولین ورزش باستانی هرمزگان برای ادامه زندگی به بندرعباس برود.

این هنرمند خوشنام اناری در طول سالیان گذشته همواره توانسته در مسابقات و جشنواره های مختلف چاووشی در سطح کشور افتخار آفرینی کند و علیرغم کم لطفی مسئولین در مراسمات مختلف در سطح شهرستان انار هم اجراهای تحسین برانگیز و زیبایی داشته باشد.

اکنون در سایه بی مهری مسئولین شهرستان و از طرفی توجه ویژه مسئولین ورزش زورخانه ای هرمزگان و در نظر گرفتن حقوق و مزایای ثابت برای وی ، جوادنادری برای مرشدی در یکی از زورخانه های این شهر به زودی انار را ترک خواهد کرد.

امید است در روزهای باقی مانده از ماندن جواد نادری در شهر انار تدبیری برای حمایت از این هنرمند شهرمان اندیشیده شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

4521 جمعه 23 فوریه 2018 - 10:49 ب.ظ

جواد نادری کار خوبی میکنه توانار هرچه پس رفت کنه پیش رفت نمیکنه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی