چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

محمد جواد منگلی هنرجوی هنرستان کار و دانش ذوالفقاری ، رتبه برتر استانی مسابقات علمی – کاربردی هنرستانهای کارو دانش استان را به خود اختصاص داد

به گزارش ” انارما ” ؛ عباس علیزاده در این خصوص گفت: محمد جواد منگلی هنرجوی هنرستان کارو دانش ذوالفقاری ، رتبه برتر استانی مسابقات علمی و کاربردی هنرستانهای کارو دانش استان را به خود اختصاص داد.

عباس علیزاده با اشاره به اینکه شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستانهای کارو دانش که در مرکز استان برگزار گردید ، هنرجوی هنرستان کارو دانش ذوالفقاری آقای محمدجوادمنگلی در رشته مکانیک خودرو توانست رتبه برتر استانی را به خود اختصاص دهد و جواز ورود به مرحله کشوری را کسب نماید.

معاون آموزشی ضمن تبریک به هنرجوی گرامی محمدجواد منگلی  ، این موفقیت ارزشمند را به هنر آموزان و پرسنل سخت کوش هنرستان تبریک گفت و عنوان کرد: امیدوارم روزی برسد که تمامی هنرجویان هنرستانهای شهرستان کسب رتبه های علمی و عملی را در کارنامه خود به ثبت رسانند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی