جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به استقبال و پیشنهاد مسئولین شهرستان اناردر خصوص ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره قرآنی مدهامتان، اعلام کرد: این پیشنهاد به تصویب نهایی رسید.

به گزارش ” انارما ” ؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در حاشیه سفر به شهرستان انار گفت : هدف از این سفر را نشست مشترک با مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار پیرامون جشنواره قرآنی جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد-مدهامتان- خواند.

محمد ابدالی تکلو، با اشاره به میزبانی دوازدهمین دوره این جشنواره توسط شهرستان انار و اجرای موفق آن به گونه ای که جزو برنامه های شاخص دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سال ۹۶ قرار گرفت، اظهار داشت: با توجه به استقبال و پیشنهاد مسئولین این شهرستان در خصوص ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره، امروز(۲۲ اسفند)در فرمانداری شهرستان مذکور تشکیل جلسه دادیم.

 

ابدالی تکلو اعلام کرد: در این نشست، ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار تصویب و اجرای مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در مهرماه ۹۷ نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: به اذعان شرکت کنندگان و ممتازین جشنواره دوره اخیر، برگزاری مرحله استانی جشنواره در شهرستان انار یکی از موفق ترین رویدادهای قرآنی استان به شمار می رود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی