جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت :طرح خیمه های آرامش بهتری که ابتکار بسیار جالب سازمان اوقاف و امور خیریه هست طرحی است که مورد استقبال عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است

به گزارش ” انارما ” ؛ امام جمعه شهرستان انار از خیمه های آرامش بهاری ویژه نوروز در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده محمد صالح(ع) بازدید بعمل آورد و در جریان فعالیت این خیمه ها قرار گرفت .
امام جمعه شهرستان استقبال مسافرین نوروزی از زیارتگاههای امامزادگان را بسیار عالی توصیف کرد و گفت : طرح خیمه های آرامش بهتری که ابتکار بسیار جالب سازمان اوقاف و امور خیریه هست طرحی است که مورد استقبال عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است .
وی گفت :
حضور روحانیت خوش ذوق در این خیمه جذابیت این طرح را بیشتر کرده است.
حجا الاسلام منتظری گفت : در ایام تعطیلات حضور مدیرکل و معاونین اداره کل استان کرمان در بقاع متبرکه و بازدید از روند فعالیتها مشوق بسیار خوبی برای دست اندرکاران این برنامه ها بود .
امام جمعه انار از مدیریت زیارتگاه امامزاده محمد صالح (ع) جناب آقای حمید زارع و کلیه خادمان حرم مطهر امامزاده محمد صالح و ریاست محترم اوقاف شهرستان انار و همکاران محترمشان بویژه آقای معصومی و نیروهای بسیجی حوزه خواهران و پایگاه بسیج مستقر در این زیارتگاه و کانون فرهنگی هنری مصلای نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی