شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه برگزار می شود

به گزارش ” انارما ” مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار برگزار می شود.

سیدحسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ذکر و تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به صورت اینترنتی در سایت ” https://goo.gl/UQsH1w ” یا حضوری در موسسات قرآنی و یا به دفتر اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان انار واقع در بلوار ۹دی روبروی اداره دارایی مراجعه نمایند.

جعفری در خصوص جوایز این مسابقه خاطرنشان کرد: به نفر اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می شود ضمن آنکه ۱۵ هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، ۱۵ هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت کنندگان و ۶۷ هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

🔸 وی در ادامه افزود زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون تا ۳۱ فروردین‌ماه و زمان برگزاری آزمون نیز روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی #انار خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی