سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

صادقیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی کرد

به گزارش ” انارما ” ؛ جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی از سری برنامه های جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)با هدف ترویج کتابخوانی واشنایی با معارف رضوی همزمان با دهه کرامت(میلاد حضرت معصومه(س)تا میلاد امام رضا(ع) در تیر ماه سال جاری در شهرستان اناربرگزار خواهد شد.

این جشنواره در سه رده سنی کودک(۷_۱۱ سال),نوجوان(۱۱_۱۷ سال)و بزرگسال۱۷به بالا) به دو صورت مکتوب واینترنتی برگزار خواهد شد.

شیوه برگزاری مسابقه در بخش کودک به صورت تصویر سازی و نقاشی از کتابهای معرفی شده جشنواره  ویا تهیه فیلم معرفی  آن کتابها و ارسال ان به سایت جشنواره  می باشد.در بخش نوجوان وبزرگسال نیز علاقمندان با پاسخگویی به سوالات طرح شده از منابع جشنواره در مسابقه شرکت خواهند کرد.

صادقیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  با برشمردن جوایز این مسابقه خاطرنشان کرد  پس از داوری آثاربه۹نفر برگزیده در بخش کودک ۹دستگاه دوچرخه،به ۹نفر برگزیده بخش نوجوان۹هزینه سفرزیارتی مشهد مقدس و به۹نفر برگزیده بخش بزرگسال نیز۹هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء خواهد گردید.

در بخش کودک به ۵۰ نفر دیگر به قید قرعه هدایای غیر نقدی اهداء خواهد شد .همچنین بیش از ۵۰ میلیون ریال هدایای نقدی و غیرنقدی دیگر نیز دردو  بخش  نوجوان و بزرگسال به قید قرعه به کسانیکه به ۱۸ سئوال پاسخ صحیح داده باشند پرداخت خواهد شد.

صادقیان خاطرنشان کرد این جوایز ویژه شهرستان انار خواهد بود وشرکت کنندگان  در این جشنواره شانس برنده شدن درقرعه کشی جوایز کشوری با میلیونها ریال جوایز دیگر را نیز خواهند داشت.قرعه کشی و اهداء جوایز کشوری در دهه ولایت نیمه اول شهریور ماه خواهد بودو زمان قرعه کشی  و اهداء جوایز شهرستان نیز متعافبا اعلام خواهد شد .

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع مسابقه  تا۲۰ تیرماه به کتابخانه های عمومی سراسر شهرستان یا به سایت اینترنتی به نشانی www.kermanpl.ir,www.iranpl.irمراجعه  نمایند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی