دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

رزمی کاران تیم هاپکیدو ghf شهرستان انار که در مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین ساکاموتو شیراز با کسب چندین مدال طلا و نقره افتخار آفرینی کرده بودند با استقبال سرد مسئولین به شهرشات بازگشتند…

به گزارش انارما ،  رزمی کاران تیم هاپکیدو ghf شهرستان انار که در مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین ساکاموتو شیراز با کسب چندین مدال طلا و نقره افتخار آفرینی کرده بودند با استقبال سرد مسئولین به شهرشات بازگشتند.

دراین رقابتهای سنگین ومهیج تیم دفاع شخصی متشکل از (عباس حسنخانی ، امین قدیری نسب ،ابوالفضل رمضانی و مجتبی صابری زاده )به مقام طلا دست یافتند و در مسابقات انفرادی نیز امیرعلی غلامرضایی مدال طلا و ابوالفضل حسین زاده به مدال نقره دست پیدا کرد.

اعضای این تیم پرافتخار ٌبح امروز شنبه ۶مرداد  به شهر انار بازگشتند اما در کمال تاسف هیچ یک از مسئولین برای استقبال از این جوانان و نوجوانان پرافتخار نیامده بودند که این بی توجهی با ناراحتی رزمی کاران اناری همراه بود.

عباس حسنخانی مربی این تیم به کنایه در این خصوص گفت: این جوانان زندانیان تازه ترخیص شده نیستند که اینگونه مورد بی توجهی قرار میگیرند بلکه جوانان افتخار آفرینی هستند که اسم شهرستان انار را در مسابقات بین المللی بر سر زبان ها انداخته اند.

انتظار میرفت حداقل مسئولین با حضور در مراسم استقبال از این ورزشکاران قدری موجب دلگرمی و انگیزه شوند که متاسفانه هیج یک از مسئولین حضور نیافتند.

 

دیدگاه کاربران

پسران مشکی پوش شنبه 28 جولای 2018 - 7:01 ب.ظ

مردم
وقتی به انها خوبی میکنید
معمولا فراموش میکنند
از شما قدردانی کنند.
اما وقتی اشتباهی در
موردشان مرتکب میشوید
گله و شکایت را هرگز
از یاد نمی برند.

صادق شنبه 28 جولای 2018 - 7:04 ب.ظ

استاد عزیز
امین اقا اقا سجاد اقا ابوالفضل
مبارک باشه
انشالله به امید موفقیت روزافزون

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی