جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

سیزدهمین جشنواره مدهمتان ۱۷ و ۱۸  مهرماه به میزبانی شهرستان انار  و با حضور ۲۳۶ شرکت کننده برگزار می‌شود

به گزارش ” انارما ” ؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در نشست هماهنگی مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در سخنانی با اشاره به تجربه موفق برگزاری مسابقات سال گذشته به میزبانی شهرستان انار، افزود: کار به خوبی پیش رفت و پیشنهاد ما ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره در انار است.

وی با بیان اینکه حدود ۳۱۵ نفر تاکنون ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳۶ نفر واجد شرایط شرکت در مسابقه هستند، اعلام کرد: کارگاه آموزشی یک روزه با حضور یکی از قاریان کشوری نیز پیش بینی کردیم.

زهرودی، فرماندار انار هم با ابراز امیدواری بر اینکه جشنواره آبرومندی برای استان برگزار شود، از اعلام آمادگی لازم برای این امر خبر داد.

این جلسه با حضور مدیرکل ارشاد استان و فرماندار، شهردار و رییس اداره ارشاد شهرستان انار برگزار و در خصوص نحوه برگزاری مراسم اختتامیه بحث و گفتگو شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

امین چهارشنبه 26 سپتامبر 2018 - 11:19 ب.ظ

سلام. ببخشید چرا ما خبر دار نشدیم ک حداقل خودمون ب جهنم شاگردامون ثبت نام کنن.. الان میسه ثبت نام کرد عایا؟؟ ممنونم جواب بدین.. کمالی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی