جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

طی روزهای گذشته نرخ گوشت گوسفند در انار روند بشدت افزایشی را داشته است

به گزارش ” انارما ” ؛ طی روزهای گذشته نرخ گوشت گوسفند در انار روند بشدت افزایشی را داشته است .

پس از بررسی این خبر علت افزایش نرخ گوشت گوسفند، قاچاق گوسفند به هرمزگان و صادرات آن به کشور های عربی است که مافیای قاچاق برای سودآوری بیشتر دست به چنین اقداماتی می زنند و دود این قاچاق به چشم مردم این شهر می رود .

گفتنی است چند نفری هم دام را به نرخ مضاعف از دامداران اناری خریداری می‌کنند و به دیگر کشورها قاچاق می کنند و درآمد ارزی سنگینی برای خود دست و پا می‌کنند.

این دام‌ها شامل انواع گوسفند، بره، بز و بزغاله است که از طریق بندرعباس به کشور های حاشیه خلیج فارس ارسال می‌شود حتی کار به آن جا رسیده که بره ماده مولد به قیمت نزدیک به یک میلیون تومان را بدلیل منافع شخصی به فروش میرسانند و نگاه نمی‌کند این بره ماده مولد برای آینده چه تاثیری برای بازار گوشت خواهد داشت و فروشنده دام فقط به فکر این است که شاید سه یا چهار ماه آینده بازار صادرات به این قیمت نباشد و نتواند با سودی که امروز وجود دارد دام خود را بفروش برساند.

در شرایطی که قیمت گوشت صد در صد افزایش یافته دام زنده قاچاق می‌شود و گوشت وارداتی ارزان قیمت به نرخ گزاف به مردم فروخته می‌شود!!!

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی