سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

رئیس پلیس راهور شمال استان گفت : طبق آخرین آمار بدست آمده از ۲۵ اسفند ماه که طرح نوروزی پلیس آغاز شده تا به الآن تعداد ۱۹ نفر جان خود را از دست داده و ۱۱۱ نفر نیز مجروح شده اند.

به گزارش ” انارما ” ؛ رئیس پلیس راهور شمال استان کرمان عنوان کرد طبق آخرین آمار بدست آمده از ۲۵ اسفند ماه که طرح نوروزی پلیس آغاز شده تا به الآن تعداد ۱۹ نفر جان خود را از دست داده و ۱۱۱ نفر نیز مجروح شده اند.

وی افزود: عمده تصادفاتی که منجر به فوت شده است ۸۸ درصد آن در محورهای اصلی و ۱۳ درصد در محورهای فرعی و روستایی بوده است.

رئیس پلیس راهور شمال استان کرمان ، بیشترین زمان وقوع حوادث را از ۱۶ تا ۲۰ شب و بعد از آن بین ساعات ۱۲ تا ۱۶ در رتبه دوم اعلام کرد.

یوسف نجفی عنوان کرد: ۵۴ درصد حوادثی که اتفاق افتاده از نوع واژگونی و خروج از جاده بوده و ۳۴ درصد برخورد وسایل نقلیه با یکدیگر اعلام شده است.

وی مهمترین عامل واژگونی را خستگی، خواب آلودگی و استفاده از تلفن همراه و مهمترین عامل برخورد را انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: در شمال استان کرمان تعداد فوت شدگان نسبت مشابه سال گذشته برابر بوده و تعداد مجروحین تنها یک درصد کاهش را نشان می دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی