جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار از افزایش ۵۷درصدی کشفیات و کاهش ۱۵درصدی وقوع سرقتها توسط پلیس شهرستان در تعطیلات نوروز۹۸ خبر داد

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد با اعلام این خبر بیان داشت: با انجام برنامه ریزی های هدفمند و اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان و انجام پیش بینی های لازم در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم از ۲۹ اسفند ماه تا۱۶فروردین ماه شاهد افزایش ۵۷درصدی کشفیات سرقت و کاهش ۱۵درصدی وقوع سرقتها نسبت به نوروز۹۷ بوده ایم.

فرمانده انتظامی انار در ادامه ضمن قدردانی از همراهی عوامل بسیج و راه اندازی گشت های محله محور همکاری و همراهی مردم و مسئولین در اجرای طرح امنیت اجتماعی، آموزش همگانی, بکارگیری توصیه و هشدارهای پلیسی در خصوص دقت در نگهداری از اموال را مهمترین امر در پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم برشمرد.

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن،مغازه،سیم و کابل در تعطیلات نوروز۹۸،همکاری و مشارکت مردم را در پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت را مهم دانست و گفت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه،جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است و تعامل با شهروندان در برقراری امنیت یک امر اجتناب ناپذیر است،بنابراین اقدامات اجتماعی،مکمل خوبی برای اقدامات انتظامی است که در شهرستان انار این مهم به خوبی به اجرا در آمده است .

وی افزود: در طرح امنیت اجتماعی از اول تعطیلات نوروزی تاکنون ۲۵هزار کیلوگرم کود فاقد مجوز به ارزش۷۰میلیون ریال و کشف ۴۰۰کیلوگرم ماهی کپور زنده فاقد مجوز به ارزش۲۰۰میلیون ریال و کشف ۶۰هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴ سارق و کشف۱۱فقره سرقت توسط پلیس شهرستان داشته ایم.

فرمانده انتظامی انار در ادامه با قدردانی از توجه و همراهی رانندگان به هشدارهای ترافیکی تصریح کرد:با افزایش کنترل بر جاده ها امسال تاکنون شاهد کاهش۵۰درصدی تصادفات جرحی و ۱۰۰درصدی تصادفات فوتی بوده ایم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت در راستای پاکسازی شهرستان از لوث مواد مخدر در تعطیلات نوروزی تعداد ۸نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر که مقادیر قابل توجهی از نوع تریاک هرویین و مخدر صنعتی کشف که روانه زندان شده اند .

وی همچنین از اقتدار و جدیت دادستان محترم جناب آقای رعیتی و همچنین اعضاء شورای تامین شهرستان در برخورد قضایی و قاطع با مجرمین تقدیر و تشکر نمودند.

سرهنگ خلیلی نژاد در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنیت در جامعه را بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا در سال جاری شاهد امنیتی مطلوب درشهرستان انار باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی