جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

اعضای شورای بازار شهر در فرمانداری انار معرفی گردید

به گزارش ” انارما ” ؛ طی جلسه ای با حضور مسئولین و  رییس اتاق اصناف و کسبه و بازاریان انار ، پس از برگزاری انتخابات ، اعضای شورای بازار شهر انار معرفی گردید.

۱٫ احمد میرزایی ۲٫ ابوالفضل پابرجا ۳٫ طاهره غلامرضایی ۴٫ عباس تهرانی ۵٫ محمد ملاابولی بعنوان عضو اصلی و آقایان مصطفی رمضانی و علی عبدالرضایی بعنوان عضو علی البدل تعیین گردیدند.

فرماندار در این جلسه با اشاره به جایگاه و وظایف شورای بازار در پیگیری مطالبات بازار ، امنیت بازار و … برای اعضای شورای بازار آروزی موفقیت نمود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

م - ا پنج‌شنبه 23 می 2019 - 6:53 ب.ظ

با سلام ، انشاءالله شورای بازار نقش خود را بخوبی ایفا نمایداما من میخواهم چند کلامی راجع به شورای شهر عرض نمایم : هدف از تشکیل شورا ، مشورت و انجام بهتر امور میباشد اما اعضای شورای شهر علی رغم کارهایی که انجام داده اند و باید تشکر کرد اما اظهار میدارند که شهردار خودمختار عمل کرده و از آنها ( اعضای شورا ) حرف شنوی ندارد و نتیجه آن شده کارهای دوباره کاری در شهر مانند کندن آسفالتها و جداول و موزاییک های کف بعضی از پیاده روها که هیچ لزومی نداشته است و یا بهم کندن میدان امین شهر که چند سال است به حال خود رها شده است و واقعآ هیچ عقل سلیمی این خرابکاری را نمی پذیرد اما شهردار در جواب این حرفها باز هم ادعای فضل (مهندسی) میکند ، واقعآ جای تآسف است که بعضی از نقاط شهر هنوز هیچ هیچ هیچ خدماتی از شهرداری دریافت نکرده و فقط پول پروانه ساخت و پروانه بهره برداری پرداخته اند ، به امید عدالت مسؤلین شهر

م - ا جمعه 24 می 2019 - 5:53 ب.ظ

با سلام ، بنده یک نظر راجع به شورای شهر ارسال نمودم اما منتشر نشد ، لطف کرده دلیل آنرا بیان نمایید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی