جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

دفع غیراصولی زباله‌های شهر انار به یک معضل جدی برای سلامت شهروندان تبدیل شده تا جایی که کشاورزان نسبت به تخلیه زباله و بوی نامطبوع زباله های شهری اعتراض داشته اند

به گزارش ” انارما ” ؛ براساس شواهد و همچنین گزارش های مردمی، زباله های شهر انار از سالها پیش به شکل غیر اصولی در نزدیکی این شهر و در حوالی خیسکش انار تخلیه می شود که علاوه بر چشم اندازی زشت ، آلودگی خاک و آبهای زیر زمینی را نیز در پی دارد. محل نامناسب دفع زباله در اطراف شهر به معضلی جدی برای مردم این شهر به خصوص کشاورزان منطقه تبدیل شده و کشاورزان نسبت به تخلیه زباله و بوی نامطبوع زباله های شهری اعتراض داشته و خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل شدند.

شجاعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انار به اتفاق رعیتی دادستان شهرستان در این رابطه از محل دفع پسماند دو شهر انار و امین شهر بازدیدکردند.

شجاعی در این رابطه گفت این بازدید به دلیل بررسی های دوره ای و اعلام تذکر وجلوگیری از دفن غیر اصولی و سوزاندن زباله در حوزه این لندفیل صورت پذیرفت که طی آن و پس از بررسی موارد فنی متعدد گزارشات تخصصی به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

انسان یکشنبه 9 ژوئن 2019 - 2:58 ب.ظ

متأسفانه شهرداری کوتاهی میکند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی