جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت:در هفته جهاد کشاورزی یک طرح پرورش قارچ ظرفیت تولید ۲۰۰ تن وبا هزینه کرد ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ” انارما ” ؛ عباس مهران؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی نه طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد اعتبار قریب ۵۲ میلیارد ریال که ۱۸ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل دو طرح گلخانه، یک طرح پرورش قارچ، یک طرح پرورش بز داشتی، یک طرح احداث کانال بتنی، یک طرح لوله گذاری و یک طرح آبیاری تحت فشار است.

مهران تصریح کرد: در این هفته دو طرح گلخانه به ظرفیت ۷۵ تن و در سطح ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری می‌رسد که این طرح‌ها با هزینه کرد بیش از ۱۴ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی بیان داشت: یک طرح پرورش قارچ صدفی با ظرفیت تولید ۲۰۰ تن وبا هزینه کرد ۳۰۰ میلیون ریال در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این هفته یک طرح پرورش بز داشتی ۱۰۰ راسی است که این طرح با هزینه کرد ۳ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال راه اندازی شده است.

مهران افزود: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یک طرح آبیاری تحت فشار ۱۰۰ هکتاری با هزینه کرد اعتباری معادل ۲۶ میلیارد ریال که ۱۳ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک طرح لوله گذاری با هزینه کرد اعتباری معادل ۲ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال که هزار و ۳۵۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک طرح کانال انتقال آب با هزینه کرد اعتباری معادل ۴ هزار و ۱۵۸ میلیون ریال که ۳هزارو ۶۴۵ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی