سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

جاده انار – مهریز یکی از جاده های اصلی و پر تردد  برون شهری استان کرمان و یزد است که  با ایجاد بزرگراه نطنز- انار در آینده ای نزدیک اهمیت این جاده دو چندان شده و حمل و نقل در این مسیر افزایش می یابد

به گزارش ” انارما ”  در چند ماه گذشته در مسیر انار – مهریز، حد فاصل مسجد ابوالفضل، تعداد زیادی بشکه ۲۲۰ لیتری به طول چند کیلومتر در کنار جاده اصلی رها شده  است  که خطری جدی برای وسایل نقلیه در حال عبور می باشد.

به گفته یک شاهد عینی که مدتی قبل با اتوبوس از آن محل عبور می کرده است، بر اثر تندبادی که در حال وزیدن بوده این بشکه ها به سمت جاده اصلی هجوم آورده و باعث هراس رانندگان خودروهای سنگین و سواری ها  شده است.

باتوجه به اهمیت این جاده و پر تردد بودن آن، سوال اینجاست که این بشکه ها درکنار جاده اصلی انار – مهریز، توسط چه کسانی و برای چه هدفی رها شده و  چه کسی مسئول حوادث احتمالی برخورد خودروها با این بشکه های سرگردان است ؟

انتهای پیام/

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی