جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

نیروگاه ۱۰۰ کیلووات خورشیدی روستای محمدآباد ساقی انار با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که عملیات اجرایی این پروژه طی ۳۵ روز به بهره برداری رسید

به گزارش ” انارما ” ، صبح امروز ۲۶ تیرماه باحضور استاندارکرمان ، نماینده مردم انار و رفسنجان،فرماندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی روستای محمدآباد ساقی انار افتتاح شد.

در سفر استاندار کرمان به شهرستان انار نیروگاه ۱۰۰ کیلووات خورشیدی روستای محمدآباد ساقی انار با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که عملیات اجرایی این پروژه طی ۳۵ روز اجرا، نصب و به بهره برداری رسید.

این نیروگاه دارای سه اینورتو خورشیدی ۳۳ کیلوواتی است و روزانه ۶۰۰ کیلووات برق تولید و ماهانه ۱۶ میلیون تومان برق به فروش می رساند.
مزایای این طرح کاهش تولید دی اکسید کربن به میزان ۶۵ هزار کیلوگرم در سال است و حداقل ۲۰ سال سوددهی خالص دارد.

استاندار کرمان در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی شهرستان انار گفت: نیروگاه های خورشیدی در استان کرمان باید توسعه یابد زیرا از نظر اقتصادی و حمایتی به نفع مردم این استان است.
محمدجواد فدائی در این سفر افزود: استانداری کرمان به افراد متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی، تسهیلات پرداخت می کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی