شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

 نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که در شهرستان انار منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شود که انتظار می رود شورای نگهبان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور با این موضوع  و لایحه مذکور موافقت کند

به گزارش ” انارما ” ؛ احمد انارکی محمدی در نشست علنی امروز ( سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، از رییس و نمایندگان مجلس برای تصویب لایحه ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری-صنعتی، اصلاح محدوده ۲ منطقه آزاد تجاری_ صنعتی و چند منطقه ویژه اقتصادی تشکر کرد و گفت: مقرر شد که در شهرستان انار هم منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شود که انتظار می رود شورای نگهبان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور با این موضوع  و لایحه مذکور موافقت کند.

لازم بذکر است در سال‌های اخیر یکی از دلایل عدم داخل شدن سرمایه گذار به منطقه ویژه اقتصادی شهرستان انار عدم وجود زیرساخت‌های اولیه است که با کمی همت و تلاش مسئولین استانی و شهرستانی و به دور از سیاسی کاری می‌تواند حل و فصل شود و انتظار میرود در جهت پیشرفت شهرستان و منطقه، مسئولین توجه ویژ‌های به این مساله داشته باشند.
با توجه به اینکه برخی اقدامات در اذهان مردم و آنگونه که به پیشینه رفت و آمد‌های مسئولین و تکرر جلسات در این رابطه توجه میشود این اعمال نباید در اذهان مردم به حرکات نمایشی تبدیل شود و اقدامات عملی و ملموس در پیشبرد منطقه ویژه اقتصادی را شاهد باشیم.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی برای توجه و نگاه ویژه به جوانان تشکر کرد و گفت: می طلبد به اختصاص زمین برای شهرستان های رفسنجان و انار توجه شود و پروژه غیرهمسطح شهر انار در جاده تهران که پس از ۱۰ سال امروز مراحل پایانی آن در حال انجام است پیش از ۲۲ بهمن اجرا شود.

 نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر و مسئولان راه و شهرسازی یادآور شد: ضروری است به جاده امین شهر و انار که به مدت یک سال است به دلیل نبودن قیر بلاتکلیف مانده سریع تر تعیین تکلیف شود.

پایان پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی