شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به همراه نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از ساختمان در دست احداث انار از افتتاح آن در آینده نزدیک خبر داد

به گزارش ” انارما ” ؛  عباس ملکی سرپرست اداره کل ثبت اسناد واملاک استان کرمان به همراه احمد انارکی محمدی نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از آخرین وضعیت ساختمان در دست احداث اداره ثبت شهرستان انار از افتتاح ساختمان مذکور در آینده نزدیک خبر داد.

وی بیان داشت: با افتتاح این ساختمان شرایط نگهداری اسناد مالکیت مردم و دولت بهبود می‌یابد و خطراتی همچون سیل، زلزله و آتش سوزی کمتر این اسناد را تهدید می‌کند.

ملکی ادامه داد: ساختمان در دست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انار در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و با مساحت ۷۰۰ مترمربع در بازه زمانی ۸ ماهه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

لازم بذکر است اداره ثبت اسناد و املاک انار از بدو تاسیس در سال ۱۳۸۳ در ساختمان‌های استیجاری متعددی مستقر بوده است که مراسم کلنگ زنی در فروردین امسال برگزار شد .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی