جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به گزارش #انارما ؛ اداره هواشناسی انار اعلام کرد ؛ در راستای اهداف توسعه هواشناسی کاربردی(تهک)  و نیاز کشاورزان به داده های هواشناسی، کار گروه هواشناسی تحقیقاتی شهرستان انار بر آن شد که ایستگاه های هواشناسی خودکار و هوشمندی را با کمترین هزینه طراحی و راه اندازی کند تا کاربران محترم بتوانند از طریق اپلیکیشن […]

به گزارش #انارما ؛ اداره هواشناسی انار اعلام کرد ؛ در راستای اهداف توسعه هواشناسی کاربردی(تهک)  و نیاز کشاورزان به داده های هواشناسی، کار گروه هواشناسی تحقیقاتی شهرستان انار بر آن شد که ایستگاه های هواشناسی خودکار و هوشمندی را با کمترین هزینه طراحی و راه اندازی کند تا کاربران محترم بتوانند از طریق اپلیکیشن و یا وب بصورت لحظه ای به داده های هواشناسی  دسترسی داشته باشند.
با توجه به تفاوت پارامترهای هواشناسی در مناطق مختلف شهرستان، کشاورزان هر منطقه می توانند با نصب دستگاه در منطقه خود،  بطور لحظه ای به داده های هواشناسی خاص آن منطقه، اشراف داشته باشند.
بنا بر دیدگاه متخصصین کشاورزی دما، رطوبت و سرعت باد  هر منطقه  سه پارامتر اصلی مورد نیاز آن‌منطقه کشاورزی است که همه این موارد و دیگر آنالیزهای و نمودارهای خروجی از قبیل نیاز سرمایی و … توسط اپلیکیشن خروجی سنسورها بصورت لحظه ای قابل مشاهده است.
در حال حاضر دو دستگاه توسط دو کار گروه تحقیقاتی طراحی شده که یکی از آنها با پشتیبانی شهرداری امینشهر در آن منطقه و دیگری در محل اداره هواشناسی انار تعبیه شده اند و مراحل کالیبراسیون و تکمیل اپلیکیشن را طی می کنند.
هر چند مراحل تکمیلی طراحی این پروژه ها هنوز به پایان نرسیده است ولی با توجه به شرایط حساس دمایی در آغازین روزهای سال،  اطلاعات دما و رطوبت این سنسورهای در اختیار کاربران قرار بگیرد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی