سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

پارسال بالغ بر ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که تریاک در صدر این کشفیات است

به گزارش ” انارما “؛ سرهنگ خلیلی صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری و در آستانه ۶ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸، بالغ بر ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس شهرستان کشف شده که تریاک در صدر این کشفیات است.

وی اظهارداشت: در این مدت آمار دستگیرشدگان فعال در عرضه و توزیع موادمخدر۱۱۵ نفر قاچاقچی  خرده‌فروش  ، حمل‌کننده و عامل دخیل دستگیر شدند که از بین افراد دستگیر شده  ۴۲ با دستور مقام قضایی به زندان انتقال یافتند.

سرهنگ خلیلی همچنین از پلمپ ۱۰منزل که به صورت مستمر اقدام به فروش مواد مخدر در نقاط مختلف شهرستان انار می کردند، خبر داد و افزود: همچنین ۳۱دستگاه خودرو، ۱۶ موتورسیکلت و تعدادی ادوات مرتبط با مواد مخدر و فروش آن کشف شد.

وی با اشاره به عواملی که باعث افزایش اعتیاد میان زنان می‌شود، گفت: با توجه به اینکه  کمپ‌های ترک اعتیاد زنانه در انار وجود ندارد تمام عواملی که مردان را به سمت اعتیاد می‌کشاند شامل زنان هم می‌شود متقاضیان احداث کمپ ترک اعتیاد به بهزیستی شهرستان انار مراجعه نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار خطاب به مردم افزود: مردم بدانند با هماهنگی و همدلی بسیار خوبی که بین دستگاه قضایی و پلیس وجود دارد، محیط برای قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر امن نخواهد بود. از همین جا از دستگاه قضایی نیز کمال تشکر را داریم و آنها نیز تا جایی که قانون اجازه دهد با این افراد قاطعانه برخورد خواهند کرد.

همچنین، سرهنگ خلیلی از شهروندان خواست که در صورت وجود منزل یا مراکزی در محلشان اقدام به فروش مواد مخدر می کنند، در اسرع وقت به با شماره گیری ۱۲۸ بدون معرفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند.

گزارش و عکس : نرگس طراغانی

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی