سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

مراسم معارفه رییس جدید پلیس راه شهرستان انار با حضور فرمانده پلیس راه استان در فرمانداری انار برگزار شد

پورموسی بعنوان رییس پلیس راه جدید شهرستان انار معرفی ش

به گزارش #انارما ؛ مراسم معارفه رییس جدید پلیس راه شهرستان انار در فرمانداری انار برگزار گردید.

در این مراسم فرماندار با اشاره به آمار بالای واژگونی ها در مسیرهای ترانزیتی انار گفت: با توجه به حجم بالای تردد این مسیر و عدم وجود مجتمع های خدمات رفاهی و امکانات خدماتی رفاهی ، استراحتگاه ، به این واژگونی ها و تصادفات دامن زده است که خوشبختانه طی دوسال اخیر پیگیری های لازم جهت احداث ۵ مجتمع خدمات رفاهی در حال پیگیری است و مهمترین مانع در تسریع راه اندازی این مجتمع ها ، بروکراسی اداریست.

زهرودی همچنین به اقدامات دولت در تعریض مسیر های انار به امینشهر و ساقی به لطف آباد در جهت کاهش تصادفات اشاره کرد و افزود از مهمترین برنامه های های ترافیکی شهرستان ، جابجایی ساختمان پلیس راه است که بایستی با همکاری استان در این امر تسریع گردد.

وی در ادامه بر احداث ایستگاه استقرار پلیس در مسیر های ترانزیتی توسط اداره راهداری با همکاری نهاد های مرتبط تاکید کرد.

فرمانده پلیس راه استان نیز در این جلسه گفت : در سال ۹۸ میزان تلفات جاده ای استان ۱۰۶۱ نفر بوده که ۶۰۰ مورد مربوط به شمال استان کرمان میباشد. وی همچنین افزود ۴۷۳۰ نیز در جاده های شمال استان بر اثر تصادف مجروح شده اند.

سرهنگ رضایی ادامه داد : در ۵ ماه و ۲۰ روز امسال ۲۳۲ نفر در راههای استان تلفات داشته ایم و ۲۱۰۰ نفر نیز مجروح شده اند.که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۴ درصد کاهش صورت گرفته است.

وی افزود ۵۶ درصد تصادفات شمال استان بر اثر واژگونی بوده است که عامل اصلی آن سرعت بالا و عدم وجود برخی موارد ایمنی بوده است. رضایی با توجه به آمار بالای ۲۵ درصد تصادفات استان در راه های روستایی، گفت: مهمترین راه حل فعلا افزایش سرعتکاه در نقاط پرحادثه است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ عابدینی تقدیر و سرگرد پورموسی بعنوان رییس پلیس راه شهرستان انار معرفی گردید.

عکس: جمشیدی

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 13 سپتامبر 2020 - 9:09 ب.ظ

من یه سوال داشتم وظیفه بخشدا. چیه این که همش با فرماندار است کی به حوزه کاری خودش میرسه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی