جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

سرهنگ خلیلی با اشاره به کاهش ۱۴درصدی سرقت در سال جاری نسبت به سال گذشته در شهرستان انار گفت: قریب۲۰تن پسته در سال جاری در شهرستان کشف‌شده که در این‌راستا ۵۶ سارق نیز ضمن دستگیری به مراجع قضایی معرفی شده‌اند

به گزارش انارما، سرهنگ خلیلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ضمن برشمردن برنامه های این هفته گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا برخی از برنامه ها همچون برگزاری صبحگاه مشترک در سطح شهرستان لغو شده است.

وی با تقدیر از تعامل گسترده با رسانه ها گفت: خوشبختانه در بحث کنترل و کشف سرقت ها رسانه های شهرستان همکاری بسیار خوب و تاثیرگذاری با مجموعه نیروی انتظامی داشته اند.

سرهنگ خلیلی با اشاره به کاهش۱۴درصدی سرقت در سال جاری نسبت به سال گذشته در شهرستان انار گفت: قریب۲۰تن پسته در سال جاری در شهرستان کشف‌شده که در این‌راستا ۵۶ سارق نیز ضمن دستگیری به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی با تاکید بر بازگرداندن سریع اموال سرقتی به مالباختگان گفت: دو‌ مورد سرقت به عنف نیز در سال جاری تاکنون‌ رخ داده است که در هر دومورد اموال سرقتی کشف و تعدادی از سارقین دستگیر شده و تعدادی دیگر نیز ردیابی و به زودی دستگیر خواهند‌ شد.

فرمانده انتظامی انار در ادامه با اشاره به افزایش کشفیات و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان گفت: پلیس به صورت ویژه بر جلوگیری و ناامن کردن فضا برای این افراد توجه دارد.

‌سرهنگ خلیلی از آغاز به کار پلیس فتا شهرستان در بحث ایجاد امنیت در فضای مجازی و حفظ حریم کاربران خبر داد و گفت: در هفته آینده احتمالا با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان، دایره پلیس فتا شهرستان انار افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص‌راه اندازی ایست بازرسی در ورودی شهرستان انار گفت: مراحل فنی و جانمایی محل‌ مذکور در‌حال انجام است که انشاالله در ماه آینده روند احداث ایستگاه بازرسی در ورودی شهرستان انار که به‌عنوان ورودی استان کرمان شناخته میشود آغاز خواهد شد.

فرمانده انتظامی انار با ارزیابی مثبت از فعالیت سامانه مها در زمینه پیشگیری از سرقت و حفظ امنیت گفت: سامانه مها که با قیمت پایین و‌امنیت بسیار بالا در مراکز مهم تجاری و انبارها نصب میشود به محض دادن هشدار، پلیس موظف است بصورت ویژه در کمترین‌ زمان در آن مکان حضور پیدا کند.

خلیلی در خصوص واگذاری یک فاز از مجتمع ادارات انار به نیروی انتظامی ضمن دفاع از این اقدام گفت: قریب ۱۰سال است که اسکلت فلز این ساختمان بدون پیشرفت فیزیکی بلااستفاده باقی مانده و اگر هم به نیروی انتظامی واگذار نشود‌ همچنان به همین شکل خواهد بود.

وی افزود: در این شرایط که فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انار با کمبود فضای فیزیکی‌ رو به‌رو است بهترین اقدام واگذاری این مجتمع به نیروی انتظامی جهت استفاده از آن می باشد.

فرمانده انتظامی انار در پایان ضمن ابراز خرسندی از افزایش رضایتمندی مردمی از نیروی انتظامی طبق آمار های تماس با سامانه ۱۹۷گفت: خط قرمز ما حفظ آسایش و امنیت مردم است و در این راستا با تمامی کسانی که در پی ایجاد نزاع،درگیری و‌ ناامنی در سطح شهرستان باشند بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهیم کرد.

گزارش :مهدی خلیلی

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسین احمدی سه‌شنبه 13 اکتبر 2020 - 2:38 ب.ظ

سلام وخسته نباشی خدمت اقای خلیلی دیروز شاهد ماجرای تاسف اوری بودیم در یکی از خیابانهای شهر انار ماشین پلیس به طرز وحشیانه ای داد جلوی یک موتوری که باعث شد اون جوان موتوری به زمین بخوره جراحت شدیدی ببینه از اقای رئیس میخواهیم رسیدگی کنند با تشکر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی