یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری از کرونا، دکتر عبداالهی رئیس شبکه بهداشت و درمان در گفت و گو با خبرنگار انارما با نامطلوب‌ عنوان کردن وضعیت شهرستان انار گفت: قریب ۹۰درصد کسانی که برای تست گیری به بیمارستان مراجعه میکنند تستشان مثبت است و در هفته گذشته روزانه بیش از ۲۰مورد مبتلای جدید ثبت شده […]

در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری از کرونا، دکتر عبداالهی رئیس شبکه بهداشت و درمان در گفت و گو با خبرنگار انارما با نامطلوب‌ عنوان کردن وضعیت شهرستان انار گفت: قریب ۹۰درصد کسانی که برای تست گیری به بیمارستان مراجعه میکنند تستشان مثبت است و در هفته گذشته روزانه بیش از ۲۰مورد مبتلای جدید ثبت شده است که در این مدت ۳نفر فوتی و ۵‌مورد بستری جدید نیز داشته ایم.

وی با اشاره به مبتلای تعداد زیادی از پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان انار به کرونا گفت:. در این مدت ۴نفر از‌ پزشکان، ۴نفر از بخش‌رادیولوژی، ۴نفر از پرسنل زایشگاه و ۳ نفر از قسمت تاسیسات و خدمات بیمارستان به کوئید۱۹ مبتلا شده اند‌.

دکتر عبدالهی در خصوص‌ ادامه روند افزایشی مبتلایان گفت: علیرغم داشتن امکانات و زیرساخت های محدود ، یک ساختمان برای تست گیری از افراد آماده شده که دوشنبه به بهره برداری میرسد و احتمال بستری مبتلایان در داخل شهرستان انار نیز در صورت ادامه روند فعلی وجود دارد که در این خصوص افراد در یک مکان منتخب بستری و‌ قرنطینه خواهند شد.

گزارش:مهدی خلیلی

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی