سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری از کرونا، دکتر عبداالهی رئیس شبکه بهداشت و درمان در گفت و گو با خبرنگار انارما با نامطلوب‌ عنوان کردن وضعیت شهرستان انار گفت: قریب ۹۰درصد کسانی که برای تست گیری به بیمارستان مراجعه میکنند تستشان مثبت است و در هفته گذشته روزانه بیش از ۲۰مورد مبتلای جدید ثبت شده […]

در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری از کرونا، دکتر عبداالهی رئیس شبکه بهداشت و درمان در گفت و گو با خبرنگار انارما با نامطلوب‌ عنوان کردن وضعیت شهرستان انار گفت: قریب ۹۰درصد کسانی که برای تست گیری به بیمارستان مراجعه میکنند تستشان مثبت است و در هفته گذشته روزانه بیش از ۲۰مورد مبتلای جدید ثبت شده است که در این مدت ۳نفر فوتی و ۵‌مورد بستری جدید نیز داشته ایم.

وی با اشاره به مبتلای تعداد زیادی از پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان انار به کرونا گفت:. در این مدت ۴نفر از‌ پزشکان، ۴نفر از بخش‌رادیولوژی، ۴نفر از پرسنل زایشگاه و ۳ نفر از قسمت تاسیسات و خدمات بیمارستان به کوئید۱۹ مبتلا شده اند‌.

دکتر عبدالهی در خصوص‌ ادامه روند افزایشی مبتلایان گفت: علیرغم داشتن امکانات و زیرساخت های محدود ، یک ساختمان برای تست گیری از افراد آماده شده که دوشنبه به بهره برداری میرسد و احتمال بستری مبتلایان در داخل شهرستان انار نیز در صورت ادامه روند فعلی وجود دارد که در این خصوص افراد در یک مکان منتخب بستری و‌ قرنطینه خواهند شد.

گزارش:مهدی خلیلی

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی