سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵ تن سیم، کابل و تجهیزات برق رسانی سرقتی در عملیات پلیس شهرستان”انار”خبر داد.

به گزارش ” انارما ” ، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”عبدالرضا ناظری”در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان”انار”در روند پیجویی و کشف چند مورد سرقت سیم و کابل برق هنگام گشت زنی نامحسوس در یکی از محورهای این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل ضایعات را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون با حجم زیادی سیم و کابل برق، شمش مس و برخی تجهیزات برق رسانی و مخابراتی روبه رو شدند که در بازجویی به عمل آمده از سرنشینان این خودرو مشخص شد موارد کشف شده از شبکه برق و مخابرات مناطق مختلف شهرستان سرقت شده  و در پوشش بار ضایعات در حال انتقال به مرکز کشور بوده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی ۳ متهم این پرونده به مراجع قضائی تصریح کرد: این تجهیزات برق رسانی که در مجموع حدود ۵ تن وزن و برخی از آن ها در حوزه انتقال نیرو قابلیت نصب و استفاده مجدد داشتند بنا به نظر کارشناسان مربوطه حدود۱۰میلیارد ریال برآورد قیمت و در ادامه تحویل اداره برق و مخابرات شدند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی