سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

از زحمات و مساعدت های خانواده مرحوم امین در انجام امور خیریه بخش بهداشت و درمان شهر انار تقدیر شد

به گزارش #انارما، صبح امروز پنجشنبه ۶آذر طی جلسه ای در شبکه بهداشت ودرمان انار از زحمات و مساعدت های خانواده مرحوم امین در انجام امور خیریه بخش بهداشت و درمان شهر انار تقدیر شد.

دکتر عبدالهی رئیس شبکه بهداشت و درمان از زحمات و تلاش های آقای تقی نژاد مباشر مرحوم امین نیز در بحث رایزنی جهت جذب مساعدت ها تشکر کرد و گفت: هم اکنون در بخش تجهیزات چشم پزشکی و انجام جراحی های چشم در اتاق عمل بیمارستان انار با کمبود تجهیزات مواجه هستیم که امیدواریم خانواده مرحوم امین نیز در این زمینه همچون گذشته مساعدت داشته باشند.

حجت الاسلام گنجی نیز در ادامه راه اندازی کلینیک سلامت را از بزرگترین اقدامات خیریه مرحوم امین عنوان کرد و گفت: مرحوم امین و خانواده محترمش همواره اقدامات خیریه بسیار شایسته ای را در شهرستان انار انجام داده که مردم انار قدردان زحمات آنها خواهند بود.

تقی نژاد مباشر خانواده مرحوم امین نیز اظهار داشت: بنده مفتخرم که همواره با حُسن نیت در پیگیری مساعدت های خیریه خانواده مرحوم امین در شهرستان انار تلاش داشته باشم.

وی در ادامه قول مساعد داد با پیگیری و رایزنی با خانواده مرحوم امین هزینه خرید تجهیزات مورد نیاز بخش جراحی چشم اتاق عمل بیمارستان انار تامین شود.

گزارش و عکس:خلیلی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان انار با برگزاری ۲ مسابقه

مسابقات فوتسال جام رمضان ، گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان انار از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن آزادگان انار آغاز شد . ...

یادداشت های خصوصی