سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

در شب دهمین سالروز شهادت شهید مجید شهریاری، منافقان کوردل و ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی با حمله مسلحانه و ترور شهید محسن فخری‌زاده بار دیگر، خشم و کینه و البته ضعف خود در برابر نظام جمهودی اسلامی ایران را نشان دادند.

به گزارش ” انارما ” ؛ امام خمینی(ره) فرمودند ما را بکشید، مردم ما آگاه‌تر می‌شوند. ترور و به شهاد ترساندن چهره‌ها و نخبه‌های مختلف کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با ملت ایران همراه بوده و از ترور مطهری‌ها و رجایی‌ها گرفته تا صیادشیرازی‌ها و شهریاری‌ها همواره خشم و کینه دشمن نسبت به توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی را آشکار کرده است اما همانطور که بنیانگذار کبری انقلاب اسلامی فرمودند ملت ایران، بیدی نیستند که با این بادها بلرزند بلکه با هر ترور و به شهادت رسیدن چهره‌های علمی، فرهنگی و نظامی و سایر عرصه‌ها هر روز هوشیار تر شده و با اقتدار به مسیری که از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به نتیجه رسانده‌اند، ادامه می‌دهند و این دشمن است که در آتش خشم خود می‌سوزد و روزبه‌روز ننگین‌تر و رسواتر شده و چهره سخیف ان بر جهانیان به‌ویژه مظلومان عالم، عیان می‌شود.

آمریکا و اسرائیل علی‌رغم تبلیغات گسترده خود، کشورهای قدرتمند نیستند و حداقل در طول ۴۲ سال گذشته هیچگاه نتوانسته‌اند ضربات محکمی به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند و از آغاز جنگ علنی و بزرگ، عاجز بوده‌اند و تنها قدرتشان به این رسیده که افراد نخبه را شناسایی کرده و بعد از سال‌ها برنامه‌ریزی بتوانند وی را به شهادت برسانند که آن هم در مواقعی ناشی از غفلت داخلی‌ها بوده است.

امام خمینی(ره) و در ادامه نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها فرموده‌اند اولاً غربی‌ها و آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و ثانیاً حکومت‌های امریکا و اسرائیل، محکوم به انزال و شکست هستند. پس با اتکا به هدایت‌ها و تدابیر هوشمندانه رهبران این نظام مقدس و با اعتماد به قدرات لایزال الهی به مسیر خود ادامه می‌دهیم هرچند هستند گروه اندکی که با ترس و لرزش، خوی لیبرالی و غربگرایی را با منطق مقاومت، جابه‌جا کرده و علی‌رغم هشدارهای مقام معظم رهبری با تدبیر ناامیدکننده خود، هزینه‌ها و خسارت‌هایی را وارد کشور می‌کنند اما همان‌ها هم می‌دانند که عاقبتی جز پایان نفرت‌انگیز آقاسیِ انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی نخواهند داشت.

*‌ ۸ آذر، سالروز شهادت شهید دکتر مجید شهریاری

امروز هشتم آذرماه، یادآور سالروز ترور دانشمند هسته‌ای و یکی از فرزندان سرافراز ایران به نام شهید دکتر مجید شهریاری است. مجید شهریاری در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی و دبیرستان در این شهر با کسب رتبه ۲ در سال ۱۳۶۳ در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته مهندسی الکترونیک و سپس در سال ۱۳۶۷ با کسب رتبه نخست در آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و در نهایت در سال ۱۳۷۷ دکتری خود در رشته علوم و تکنولوژی فناوری هسته‌ای را از دانشگاه امیرکبیر دریافت کرد و در سال ۸۵ با راه‌اندازی دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی به عضویت هیات علمی آن درآمد.

وی در زمانی که کشورهای صاحب فناوری هسته‌ای پزشکی، ایران را از نظر صفحات سوخت هسته‌ای – که در تولید رادیوداروها کاربرد دارد- تحریم کرده بودند، توانست با همکاری دیگر دانشمندان هسته‌ای کشورمان صفحات سوخت با غنای ۲۰ درصد را در کشور، بومی‌سازی کرده و به این ترتیب یکی از مشکلات بیماران سرطانی را از میان بردارد.

این فیزیکدان و دانشمند هسته‌ای در هشتم آذرماه سال ۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نام و یاد و افتخارات هیچکدام از شهدای این مرز و بوم هیچگاه از اذهان ملت ایران، پاک نخواهد شد و بر همین اساس جهت معرفی بیش از پیش و پابرجا ماندن یاد و نام این عزیزان ضمن نامگذاری مدارس و اماکن مختلف به نام شهید شهریاری، سریال زندگی این شهید با عنوان «مجید فرزند ایران» ساخته می‌شود تا زوایای مختلف زندگی این اسوه علم، دانش، اخلاق و معرفت برای مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح شود.

سریال شهید شهریاری که مراحل آغاز ساخت آن از دهه فجر سال گذشته آغاز شده در ۳۰ قسمت و در مدت یک سال با مشارکت سازمان انرژی اتمی، سازمان صداوسیما و استانداری زنجان تولید خواهد شد.

*‌ سالگرد شهادت شهریاری و تروری دیگر/ همرزمان عرصه علم و دانش به یکدیگر ملحق شدند

شامگاه جمعه، هفتم آذرماه بود که خبری مبنی بر ترور و به شهادت رسیدن یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان به نام محسن فخری‌زاده منتشر شد.

وی که متولد سال ۱۳۳۶ است، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

فخری‌زاده، یکی از ۵ شخصیت ایرانی بود که نامش در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر می‌شود، قید شده بود و نام وی در قطعنامه ۱۷۴۷ شورای امنیت که در ۲۴ مارس ۲۰۰۷ علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تصویب شده، جزء افراد تحریم‌شده قرار گرفته بود.

فخری‌زاده در عصر روز جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ در شهر آبسرد شهرستان دماوند، ترور شد. در جریان این ترور در میدان خلیج فارس شهر آبسرد، ابتدا یک خودروی نیسان کنار خودروی فخری‌زاده منفجر شده و بعد از آن اشخاص دیگری از داخل یک خودرو در سمت دیگر خیابان خودروی حامل فخری‌زاده را به رگبار بسته‌اند و به دلیل شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان برای احیای این دانشمند برجسته کشور، نتیجه‌بخش نبود و موجب شهادت این فرزند ایران شد.

*‌ همیشه پای آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان است

ظلم، جنایت و تروریست بودن دولت‌های آمریکا و اسرائیل بر ملت ایران و سایر مظلومان عالم، بسیار آشکار بوده و همواره در چنین حوادثی آنچه که ابتدا به یاد و ذهن مردم ایران می‌رسد نام این کشورها است همانطور که پس از شهادت فخری‌زاده، نیویورک‌تایمز نیز در گزارش دیشب خود از پشت پرده بودن اسرائیل در شهادت این دانشمند ایرانی خبر داد.

شبکه خبری المیادین، جمعه شب به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مدیرکل پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل از فخری‌زاده به عنوان قاسم سلیمانیِ برنامه هسته‌ای ایران نام برد و گفت که چنین حادثه‌ای می‌تواند تنها از سوی تل‌آویو و واشنگتن انجام شود.

المیادین همچنین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد که گفته است: این هفته، کارهای زیادی انجام دادم و نمی‌توانم در باره همه آن‌ها حرف بزنم.

المیادین افزود: نتانیاهو با این اظهارات به طور تلویحی به مشارکت احتمالی اسرائیل در ترور فخری‌زاده، اشاره می‌کند.

دلیل ترور شهید محسن فخری زاده زمینه سازی برای مذاکره با دموکرات ها است

فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده در آستانه آمدن دموکرات‌ها در آمریکا انجام شد و دشمنان خواستند ضربه شست نشان دهند تا جریانات داخلی به‌دنبال مذاکره بروند.

 وی به فارس گفته است: این ترور در آستانه دهمین سال ترور بنده و شهید شهریاری بود؛ در سال ۸۷ دشمن تیم ترور برای ایشان فرستاده بود ولی با درایت نیروهای امنیتی خنثی شد، در این مدت دشمن برای ترور این شهید کار می‌کرد و وی را یک یکی از دانشمندان کلیدی در صنعت هسته‌ای می‌دانست و دشمنان حدود ۱۵ سال دنبال ترور ایشان بودند و به هر حال دست بر نمی دارد.  رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: این ترور ناجوانمردانه در آستانه آمدن دموکراتها در آمریکا انجام شد، دشمنان خواستند ضربه شست نشان دهند تا جریانات داخلی به دنبال مذاکره بروند! این ترورها برای این است که زمینه را برای مذاکره فراهم کنند و مسئولان را پای میز مذاکره بکشانند.

*‌ دشمن، چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارد

فرید شهریاری، برادر شهید دکتر مجید شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با بیان اینکه شهید فخری‌زاده با برادرم همکار بود و ارتباط نزدیک کاری داشتند، گفت: ایشان علاوه بر ارتباط کاری، ارتباط بسیار صمیمی خانوادگی هم داشتند و این ارتباط تا همین اواخر نیز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه همسر شهید شهریاری نیز فعالیت هسته‌ای دارند، اظهار داشت: علاوه بر دکتر شهریاری، همسرشان نیز به جهت کاری با شهید فخری‌زاده در ارتباط بودند و دیشب (جمعه شب بعد از شهادت شهید فخری‌زاده) می‌گفتند که هفته گذشته دیداری با شهید فخری‌زاده داشتم که حدود ۲ ساعت با همدیگر در خصوص مسائل کاری و علمی مربوطه، صحبت‌هایی داشتیم.

برادر شهید شهریاری با بیان اینکه شهید فخری‌زاده پارسال در مراسم سالگرد شهادت برادرم به امامزاده صالح(ع) آمده بود، خاطرنشان کرد: من با ایشان آشنایی نداشتم و به همین دلیل از آقا محسن (پسر شهید شهریاری) سوال کردم که وی گفت که دکتر فخری‌زاده، یکی از دانشمندان مطرح و روشن‌فکر و همکار پدرم است.

شهریاری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد چرخ پیشرفت کشور را کُند و حتی متوقف کند، تصریح کرد: چون دانشمندان ما با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی اقدام به تولید علم بومی می‌کنند، دشمن چشم دیدن این موفقیت را ندارد.

وی افزود: دشمن می‌داند که اگر ایران پیشرفت کند، روزبه‌روز بر اقتدار ما افزوده شده و موفقیت‌ها مستمر خواهد بود و به همین ذلیل، تمام تلاش خود را برای کُند و متوقف کردن چرخه ترقی و پیشرفت این مملکت به کار می‌بندد.

برادر شهید شهریاری گفت: اینگونه ترورها و به شهادت رساندن نخبگان کشور، یک تاثیر منفی نیز در جامعه دارد.

وی در خصوص وظایف ما در برابر این اقدامات در راستای رشد و رویش دوباره اَمثال شهید شهریاری‌ها و فخری‌زاده‌ها و استمرار مسیر آن‌ها اظهار داشت: ما باید بصیرت داشته و روی پای خودمان بایستیم و به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی، تکیه کنیم و نباید چشممان به دست خارجی‌ها باشد.

شهریاری تاکید کرد: حتی اگر در ظاهر نیز دریچه وروزنه امیدی وجود داشته باشد ما نباید پایبند بیگانگان باشیم و فقط باید بر روی پای خود ایستاده، بصیرت داشته و دوشادوش ولایت فقیه حرکت کنیم؛ نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب.

برادر شهید شهریاری ابراز کرد: ان‌شاءالله خون مطهر شهدا، عاملان و مسببان این ترور و ترورهای قبلی که سرمایه‌های بزرگی را از دستمان گرفته‌اند را گرفتار کند.

شهریاری افزود: ما نیز تا حد توان باید امانتداری کرده و اجازه ندهیم امانت‌هایی که به ما سپرده شده به سادگی از دست بروند.

وی در خصوص سریال شهید شهریاری نیز گفت: مراحل ساخت این سریال ادامه دارد و اکنون در حال فیلمبرداری است.

شهریاری افزود: زندگینامه شهید، تمام شده و هم‌اکنون مراحل علمی زندگی شهید شهریاری در دانشگاه شهید بهشتی در حال فیلمبرداری بوده و ظرف روزهای آتی، صحنه ترور و به شهادت رساندن وی، فیلمبرداری خواهد شد.

*‌ رژیم صهیونیستی، اطلاعات دانشمندان ایرانی را از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گیرد

محمد اسماعیلی، عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای کشور گفت: اسرائیل، اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ایران را از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دریافت می‌کند.

وی اظهار کرد: متاسفانه اطاعات دانشمندان ما از گذشته به دلایل مختلف در اختیار برخی از کشورهای اروپایی و حتی آمریکا قرار گرفت.

اسماعیلی افزود: در چند سال گذشته بعد از مذاکرات طولانی با اروپا، آمریکا و اعضای شورای امنیت، اطلاعات متعددی از دانشمندان هسته‌ای ما در اختیار آن‌ها قرار گرفت و توانستند تعدادی از دانشمندان ما را به شهادت برسانند و این نشان می‌دهد که نمی‌شود به غربی‌ها اعتماد کرد.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی این اطلاعات را از اروپایی‌ها و برخی از اسناد موجود در آژانس بین المللی اتمی می‌گیرد، ابراز کرد: متاسفانه با اینکه رژیم صهیونیستی این جنایات را انجام می‌دهد اما اعضای شورای امنیت به‌ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی به صورت جدی این موضوع را محکوم و پیگیری نکردند که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به نیابت از اروپایی‌ها و آمریکا این  جنایت را مرتکب می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید مسیر خود را طی کند، گفت: ما در برجام به اندازه کافی خسارت دیدیم متاسفانه برخی در کشور با اتفاقات انتخابات آمریکا باز به دنبال آن هستند که مذاکرات مجددی انجام دهند که به واقع یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نمی‌شود به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اعتماد کرد بنابراین نظام جمهوری اسلامی باید مسیر خود را طی کند و هرگز به غربی‌ها نباید اعتماد کنیم.

وی تاکید کرد: خساراتی که یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد، نتیجه اعتماد به آمریکا و غربی‌ها است و متاسفانه برخی مسئولین در کشور به خاطر ناکارآمدی که بین خودشان وجود دارد و امروز نیز دولت را در اختیار دارند، فکر می‌کنند که با نگاه به اروپا و آمریکا می‌شود مشکلات را حل کرد در صورتی که مقام معظم رهبری از سال‌ها قبل به این دولت و دولت‌های قبل تذکر دادند که نمی‌شود به انتظار آمریکا و اروپا نشست و چشم به آن‌ها دوخت.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه با تکیه بر توانایی‌های داخلی می‌شود مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد، اظهار کرد: نگاه به غرب و آمریکایی‌ها جز خسارت، عایدی دیگری برای کشور نخواهد داشت.

*‌ ترور شهید فخری‌زاده، خسارت دلدادگان غرب به کشور است

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به ترور دانشمند برجسته کشور گفت: انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است.

وی اظهار کرد: براساس تعالیم قرآن و تجربه چندین ساله کشور ما اعتماد به دشمن، کاری نادرست و ناشایست است اما متاسفانه جریانی در کشور که دلداده غرب به شمار می‌رود با تمام توان تلاش کرد تا در یک قرارداد خسارت‌بار وانمود کند که دشمن قابل اعتماد است.

آیت‌اله دولابی با بیان اینکه بعد از این اتفاق بارها و بارها خیانت‌های دشمن برای ما آشکار شد، افزود: تکمیل چرخه تحریم‌ها و بیرون رفتن از قرارداد ننگین برجام از یک سو و از سوی دیگر وادادگی مسئولین داخلی که به جای مقابله متناسب با رفتار دشمن تعهدات خود را به شکل کامل انجام دادند باعث شد تا اتفاقات ناگواری رخ دهد.

نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: به طور طبیعی دسترسی‌هایی که برای دشمن از تاسیسات هسته‌ای ایجاد کردند و اطلاعاتی که از دانشمندان هسته‌ای ما در اختیار آن‌ها قرار گرفت، باعث بروز این اتفاقات شد.

وی تصریح کرد: این اتفاق نشان می‌دهد که نباید بیش از این به وادادگان داخلی و به دلدادگان غرب، اجازه ریسک کردن داد و تا همین اندازه کشور درگیر خسارت‌های نوع تعامل غربگرایان بوده است، این اتفاق می‌تواند یک هشداری برای تمام کسانی باشد که تصور می‌کنند، می‌شود با گفت‌وگو و مذاکره مشکلات غرب را با جمهوری اسلامی حل و فصل کرد.

آیت‌اله دولابی با تاکید بر اینکه غربی‌ها به دنبال تسلیم جمهوری اسلامی و نابود کردن انقلاب ما هستند، گفت: حراست از انقلاب ایجاب می‌کند که با قدرت در برابر زیاده‌خواهی آن‌ها ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه خون شهدا سبب بیداری جوانان و حرکت پرشتاب انقلاب خواهد شد، تاکید کرد: خون این شهید گرامی در رگ‌های پیشرفت کشور به‌خصوص صنعت هسته‌ای، خون تازه‌ای جاری کرد و امیدواریم جوانان و نخبگان با تلاش علمی مضاعف انتقام خون این شهید را از دشمنان بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: البته مسئولان جمهوری اسلامی با غیرت دینی خود انتقام سختی را از رژیم غاصب و مستکبر صهیونیستی خواهند گرفت.

*‌ انتخاب مجدد مسیر مذاکره، نشات‌گرفته از نگاه ارباب و رعیتی است

حسین محمدی، عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: انتخاب و امتحان مجدد مسیری که ما را به بن‌بست برساند، نمی‌تواند ناشی از اشتباه در سیاستگذاری و تصمیم‌گیری باشد بلکه نشات‌گرفته از نگاه وابستگی و ارباب و رعیتی است که علی‌رغم مشخص شدن نتایج مذاکره و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم اعتماد به دشمن متاسفانه باز هم ساز بازگشت به برجام زده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره‌طلبان، خود به وضوح می‌بینند که عملکرد شاخصی در ادامه اداره کشور برای جلب نظرات مردم و اعتمادسازی مجدد نداشته و نخواهند داشت لذا همچنان با دلخوش کردن مردم به نتایج انتخابات آمریکا و بازگشت به برجام در پی احیای آبروی از دست رفته خود هستند که رهبر انقلاب هوشمندانه و مدبرانه در این خصوص روشنگری کردند.

محمدی افزود: ظرفیت‌های بی‌مثالی در حوزه منابع انسانی، طبیعی، معادن، فکری و زیرساخت‌ها وجود دارد و می‌توان گفت که با همت، تلاش، برنامه‌ریزی دقیق و هدایت الگوی فرهنگ اقتصادی داخلی به الگوی اقتصادی انقلاب اسلامی و تقویت بُن‌مایه‌های فرهنگی و اقتصادی، شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور بدون نگاه به تحریم‌ها خواهیم بود.

عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در خصوص اینکه آیا گره زدن ناکامی دولت به تحریم‌ها تناقض در ادعای دولت مبنی بر رفع تحریم‌ها در زمان مذاکره برای برجام و اکنون است، گفت: دولت در سال‌های اولیه توافق برجام تاکید داشت که توافق ضروری است چراکه باعث تقویت تولید داخلی، تسریع رشد اقتصادی، افزایش صادرات، افزایش صادرات نفت خام، افزایش ارتباط با بانک‌های خارجی، افزایش شفافیت در مبادلات تجاری، ارتقای رقابت در اقتصاد کشور، آزادسازی ارزهای بلوکه‌شده، بهبود فاکتورهای مالی بانک مرکزی، اثرات روانی مثبت و کاهش بیکاری و افزایش سرمایه‌گذاری و حتی نان و آب و معیشت مردم می‌شود اما نه تنها باعث افزایش گشایش‌ها در حوزه اقتصادی نشد بلکه وضعیت در تمام حوزه‌ها نسبت به گذشته بدتر شد و از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نه تنها منحرف بلکه دور شدیم.

وی تصریح کرد: افزایش شکنندگی اقتصاد ملی، تخریب فرهنگ اقتصادی و تضعیف تولید ملی، دستاورد دولت از گره زدن اقتصاد به برجام بود که یقیناً راه غلط رفته را مجدد رفتن به صلاح کشور نیست.

*‌ مسیر شهید فخری‌زاده را ادامه دهید

همسر شهید فخری‌زاده نیز در نخستین مصاحبه پس از شهادت ایشان گفت: شهادت شهید فخری‌زاده را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی در خصوص ویژگی‌های بارز اخلاقی و زندگی سراسر درسِ شهید فخری‌زاده اظهار داشت: این شهید در عین حال که یک دانشمند بودند، همسری بسیار مهربان، دلسوز و مدبر بودند و کشورشان را دوست داشتند و از آن‌هایی که هستند خواهش می‌کنم که راه این شهید را ادامه دهند و اجازه ندهند خون این شهیدان پایمال شود زیرا مسیرشان خیلی مهم بود و خونش را پای مسیرش گذاشت و لحظه‌لحظه زندگی‌اش را برای این کار گذاشت و عاشقانه به مسیرش ادامه می‌داد و خواهش می‌کنم ضمن ادامه مسیر ایشان اجازه ندهند خون ایشان پایمال شود.

همسر شهید فخری‌زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزیزترین شخص برای بنده و همسرم در این دنیا است، تسلیت و تبریک عرض می‌کنم که سربازی که پرورش دادند، واقعا آنطور که پرورش دادند برای مملکت زحمت کشید و خون خود را پای مملکت گذاشت./ موج رسا

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی