- یکشنبه, 29 نوامبر 2020
- خبرنگار
- بدون دیدگاه
- اخبار انار , اخبار پیشخوان , فرهنگی , یادداشت ویژه
- 92559
یک معلم اهل صدرآباد انار ؛ دانش آموزانم به جای صدای من صدای گنجشکان را می شنوند
این روزها با نوجه به اینکه گوشی تلفن همراه و خطهای والدین در قرق تحصیل مجازی بچههاست بهتر است مسئولین محترم مخابرات هم نسبت به اینترنت ضعیف برخی مناطق انار پاسخگو و برای راه حل آن فکری بیاندیشند.
یک معلم اناری با ارسال مطلبی به «انارما » با عنوان درد یک معلم نوشت: روزی که خبر امکان تدریس زنده در شبکه شاد را شنیدیم خوشحال بودیم ولی بعد از چندی متوجه شدیم که برای اینکه دانش آموزان ما با قطعی تدریس مواجه نشوند اولا باید اینترنت بسیار قوی باشد ودر ثانی تدریس در مواقع کم ترافیک باشد برای مشکل دوم با وجود سختی برای دانش آموزان زمانهای خاص را انتخاب کردیم ولی برای مشکل اول بنده که یک معلم از اهالی صدر آباد زندگی می کنم هیچ چاره ای نیست مگر اینکه تو این هوای سرد ساعت ۸ صبح داخل حیاط تدریس کنم که در آن صورت بسیار اتفاق افتاده که از مزاحمتهایی مثل صدای مرغ و خروس و گنجشک و رژه مگس و مورچه روی کتاب تا غیره را دانش آموزانم تحمل می کنند .
گاهی اوقات که هوا مساعد نیست مجبورم به منزل اقوام در دیگر مناطق شهر نقل مکان کنم و این در حالیست که محله ما تقریبا جوان ترین منطقه در شهر با بیشترین تراکم دانش آموز است.
راستی این چه عدالتی است که مناطقی که بسیار از صدر آباد کمتر دانش آموزان در آن زندگی می کنند باید تلفن همراه قوی باشد؟ چرا من معلم که بیش از ۱۰ سال پیش برای خرید سیم کارتم ۳۶۰ هزارتومان پرداخت کردم ،باید برای یک تماس موفق و بدون قطعی در شهر انار در منزل خودم فقط در جاهای خاص قرار بگیرم تا چه رسد به اینترنت قوی و تدریس در شبکه شاد.
این روزها با نوجه به اینکه گوشی تلفن همراه و خطهای والدین در قرق تحصیل مجازی بچههاست بهتر است مسئولین محترم مخابرات هم نسبت به اینترنت ضعیف برخی مناطق انار پاسخگو و برای راه حل آن فکری بیاندیشند.
انتهای پیام/