سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و شهردار امین شهر از خیر گرانقدر یوسف علی اکبری خیر امنیت ساز با اهدای لوحی از سوی سردار فرمانده انتظامی استان تقدیر شد

به گزارش ” انارما ” ؛ شامگاه گذشته۲۵بهمن ماه طی جلسه ای با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و شهردار امین شهر از خیر گرانقدر یوسف علی اکبری خیر امنیت ساز با اهدای لوحی از سوی سردار فرمانده انتظامی استان تقدیر و عملیات احداث کلانتری امین شهر از یوم جاری آغاز و تا اتمام پروژه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد ضمن تقدیر از همه خیرین امنیت ساز اظهار داشت:خیرین با انجام اقدامات خداپسندانه زمینه ساز رشد و شکوفای جامعه در بسیاری از زمینه ها بوده اند.

فرمانده انتظامی انارگفت: با احداث هر مجتمع می توانیم خدمات بهتری به مردم عزیز در راستای خوشایندسازی محیطی و تکریم ارباب رجوع ارائه دهیم.
شهردار امین شهر مهندس ملانوری نیز با تقدیر از خیرین امنیت ساز گفت:وجود خیرین امنیت ساز نشانه محبت و اعتماد مردمی به نیروی انتظامی است و امیدواریم در ادامه مردم و مسئولان به سوی تامین زیرساخت های امنیتی و انتظامی پیشقدم شوند.

خیر گرانقدر یوسف علی اکبری در این جلسه قول مساعد جهت اتمام پروژه را داده و قراردادهای لازم در این خصوص با پیمانکارمربوطه بسته شد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی