جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

راه‌اندازی ایست بازرسی شهید سلیمانی انار در یکی از محور‌های مهم ترانزیتی استان کرمان با هدف مقابله با قاچاق کالا، انسان و مواد مخدر آغاز شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح امروز دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۹۹ مراسم کلنگ زنی ساخت ایست بازرسی ورودی شهرستان انار مزین به نام  سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مهندس حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، سرهنگ روانبخش جانشین انتظامی استان، حجه السلام جلالی نماینده مردم شهرستان‌های انار و رفسنجان در مجلس و جمعی از مدیران شهرستان انار برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم عنوان کرد: پس از طی مراحل طراحی و برآورد تامین اعتبار به مبلغ ۲۱ میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شد.
که برای احداث پروژه پیمانکار انتخاب و به میزان سه هزار مترمربع متشکل از ساختمان اصلی، ساختمان جنبی و یک عدد سوله در نظر گرفته شد که پیمانکار منتخب شرکت «صالح‌سازه با عقد قرارداد نسبت به خاکبرداری احداث فونداسیون اسکلت و سقف اقدام می‌کند.حاجی‌زاده ابراز امیدواری کرد در صورت تامین و تخصیص اعتبار پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

فرماندار انار در این مراسم گفت : وجود ایست بازرسی در ورودی و خروجی استان از کرمان به یزد و بالعکس در شهرستان انار درخواست مسئولین و مردم شهرستان انار بود که پس از طی مراحل اخذ مجوز از شورای تامین استان و شورای امنیت ملی و تامین اعتبار و تخصیص آن در دستور قرار گرفت. وی تصریح کرد ستاد مبارزه با مواد مخدر و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز در زمینه احداث این پروژه قول همکاری داده اند.

در ادامه مراسم سرهنگ روانبخش جانشین انتظامی استان با تشکر از مسئولان وجود پاسگاه انتظامی امنیتی را در بحث امنیت پایدار استان کرمان حائز اهمیت دانست و گفت: هر کار امنیتی و انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در کل کشور تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این ایست بازرسی با اعتبارات استانی محقق شده است افزود: امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی این ایست بازرسی از خیلی از مسائل و مشکلاتی را که متوجه استان کرمان و دیگر استان‌ها به ویژه در حوزه قاچاق کالا، انسان و مواد مخدر و … است جلوگیری کنیم.

دراین مراسم سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار امنیت در جامعه را مقوله مهم برشمرد و بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم و حاکمیت توقع ویژه ای از نیروی انتظامی در برقراری امنیت دارند و برای ایجاد امنیت علاوه بر نیروی انسانی نیاز به امکانات جدید و مناسب نیز می باشد.

عکس : حسین غلامرضائی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی