جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهرستان انار گفت:اولویت ما اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان است که این شبکه عامل اصلی قطعی آب در انار سلامی بعنوان رییس امور آب و فاضلاب شهرستان اناراست.

به گزارش ” انارما ” ؛ اسلامی رییس امور آب و فاضلاب شهرستان انار در خصوص گلایه برخی از مردم شهرستان انار خصوصا مناطق دهستان بیاض و لطف آباد درخصوص هدرفت و قطعی آب در این مناطق پاسخ داد.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان انار افزود: اولویت ما نوسازی شبکه آب شهرستان است و با عنایت به قدمت وفرسودگی بالای شبکه تمام سعی براین است که دراسرع وقت کلیه تعمیرات و شکستگی لوله ها که توسط سامانه ۱۲۲ و یا گزارشات مردمی به این امور صورت گرفته انجام گیرد.
وی در خصوص کمبود اعتبارت در نوسازی شبکه آب شهرستان خاطر نشان کرد:  درطی چند ماه گذشته نزدیک به ۲/۵کیلومتر تعویض شبکه فرسوده با اعتباری بالغ بر۱ میلیارد ریال انجام شد  و همچنین درجهت رفع کمبود و قطعی آب نیز درطی یک سال گذشته  ۴ مورد تجهیز ،تعویض و نصب الکتروپمپ جدید بر روی چاههای این منطقه با اعتباری بر  حدود ده میلیارد ریال صورت گرفته است که هنوز به صورت اضطراری نیاز به تعمیر و نوسازی دارد.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان افزود:  در تلاشیم تا این مشکل مرتفع گردد و متولیان امر ورود جدی به این مساله داشته باشند که با صرفه جویی واستفاده صحیح مردم شهرستان از مصرف آب بتوانیم از بحران تابستان پیش رو بخوبی عبور نماییم.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی