جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مدتی است کلیپی ناراحت کننده از معدوم کردن سگ های ولگرد شهرستان انار در صفحه های اینستاگرامی بازتاب گسترده ای داشته است.

به گزارش انارما، مدتی است کلیپی ناراحت کننده از معدوم کردن سگ های ولگرد شهرستان انار در صفحه های اینستاگرامی بازتاب گسترده ای داشته است.

در این کلیپ که سگ ها به طرز ناراحت کننده ای با شلیک گلوله کشته شده اند شایعاتی در مورد فروش گوشت این سگ ها در شهربابک مطرح می شود که این موضوع واکنش رییس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان را به دنبال داشت که وی در مصاحبه ای با خبرگزاری ایسنا این موضوع را تکذیب و این شایعه را رد کرد.

لازم بذکر است افزایش بی شمار سگ های ولگرد در سطح شهرستان انار در طول سالیان اخیر موجب بروز حوادثی برای شهروندان شده که به استناد آمار ثبت شده از سال گذشته در شهرستان انار ۱۲۹ مورد حیوان گزیدگی همراه با یک مورد بیماری‌ هاری در شهرستان به ثبت رسیده است. و از طرفی فعالان حقوق حیوانات که خواستار جلوگیری از معدوم کردن سگ ها بوده اند تاکنون راهکار عملی و مرقوم به صرفه ای برای کنترل این معضل ارائه نداده اند چرا که عقیم سازی سگ ها با هزینه ای بسیارهنگفت همراه بوده که این موضوع غیرعملی به نظر میرسد.

حتی شهرداری انار از میرشکاران و کسانی جهت جمع آوری سگ های ولگرد به روش زنده گیری در محدوده شهر تبحر دارند واگذار کرد که چندان استقبال نشد.

اما کشتار سگ ها به این شکل بسیار ناراحت کننده توسط‌ فردی که پیمانکار شهرداری معرفی شده مطمئنا مورد تایید هیچکس نیست و بازتاب فیلم این اقدام موجب جریجه دار شدن افکار عمومی در سرتاسر نقاط کشور شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری یکشنبه 30 می 2021 - 8:31 ق.ظ

این همه هزینه هنگفت میشه اینم روش سالی یه بار میدونای شهر خراب میشه و دوباره بازسازی و هزار کار الکی اما برای اینکار هزینه ای نیس و اینکه گاهی یکبار هزینه میشه و اثرش تا سالها میمونه با اینکار دیگه نباید نگران زیادشدن و حیوان گزیدگی سگها بود کسی هم دست به کشتارشون نمیزنه یه پیاده روی نمیشه رفت یهو ۷_۸ تا سگ جلو راهت سبز میشن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی