یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

فرماندهی انتظامی انار گفت : کشفیات مواد مخدر در شهرستان انار طی سال جاری با رشد چندبرابری نسبت به مدت مشابه سال قبل، از۶۰ کیلوگرم در سال گذشته به ۳۰۴ کیلوگرم در سال جاری رسیده است که از مجموع مواد مخدر کشف شده در شهرستان انار، بیشترین کشفیات مربوط به تریاک  بوده است.

به گزارش انارما ؛ به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان انار ، نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه بامواد مخدر با خبرنگاران خبرگزاری پلیس برگزار شد
فرماندهی انتظامی شهرستان انار اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در شهرستان انار طی سال جاری با رشد چندبرابری نسبت به مدت مشابه سال قبل، از۶۰ کیلوگرم در سال گذشته به ۳۰۴ کیلوگرم در سال جاری رسیده است که از مجموع مواد مخدر کشف شده در شهرستان انار، بیشترین کشفیات مربوط به تریاک  بوده است.
سرهنگ رضا خلیلی نژاد بیان داشت : رشد ۲۶ درصدی برخورد با باندهای توزیع و قاچاق مواد مخدر صورت پذیرفته وبرخورد با معتادان متجاهر نیز سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
همچنین برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد و دستگیری خرده فروشان نیز چهار درصد افزایش داشته است.
 سرهنگ خلیلی ادامه داد: حدود سه هزار معتاد متجاهر در  استان کرمان وجود دارد که بعضا تعدادکمی نیز در شهر انار می باشند ولیکن باهماهنگی های بعمل آمده جهت سالم سازی و بازگشت به کانون خانواده به کمپ اجباری فرستاده شدند.
وی درپایان خاطرنشان کرد :  تکمیل اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنده کرمان واقع در محدوده رفسنجان دردست اقدام است وجهت تکمیل این پروژه نیازمند نگاه ویژه مدیران کشوری و استانی می باشد.
انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی