جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مراسم تحلیف منتخبین ششمین دوره شورای شهرهای انار و امینشهر صبح امروز پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، با حضور مسئولین شهرستان در فرمانداری انار برگزار شد.

به گزارش #انارما؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، مراسم تحلیف منتخبین ششمین دوره شورای شهرهای انار و امینشهر صبح امروز پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، با حضور مسئولین شهرستان در فرمانداری انار برگزار شد.

اعضای ششمین دوره شورای شهر انار و امینشهر در اولین جلسه سوگند یاد کردند.

در متن سوگندنامه امده است: «من در برابر کلام الله مجید، به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظائف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم.»

فرماندار انار در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی ، عنوان داشت : انتخاب شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی بوده و وظیفه شوراها بعنوان منتخبین مردم بسیار مهم و حساس می باشد.

زهرودی در ادامه برای منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر انار و امینشهر آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این مراسم کلیه اعضای شورای های اسلامی انار و امینشهر با رای مخفی ، هیات رئیسه شورای شهر را به مدت یکسال به شرح ذیل تعیین نمودند:

📊شورای اسلامی شهر انار ؛

🔸️علی یوسفی زاده رئیس شورا با ۵ رای
🔸️علی جعفریان نائب رئیس با ۵ رای
🔸️اکبر زعیم حسینی خزانه دار با ۵ رای
🔸️عباس رشیدی منشی با ۵ رای
🔸️احمد میرزایی عضو با ۵ رای

📊شورای اسلامی امینشهر؛
🔸️حسین پورعبدالهی نژاد رئیس با ۳ رای
🔸️حسین خلیلی نایب رئیس با ۵ رای
🔸️حسین پورعسکری خزانه دار با ۵ رای
🔸️زهرا رشیدی شریف آبادی منشی با ۲ رای
🔸️علیرضا خلیلی عزت آبادی عضو

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی