جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

کارشناس خدمات شهری شهرداری با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت محصول پسته ، در خصوص ساماندهی کارگران فصلی اظهار کرد: با توجه به نیازی که به کارگران فصلی برای فصل برداشت پسته وجود دارد تمهیداتی در این باره اندیشیده شده است.

📍به گزارش #انارما به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، رشیدی کارشناس خدمات شهری شهرداری با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت محصول پسته ، در خصوص ساماندهی کارگران فصلی اظهار کرد: با توجه به نیازی که به کارگران فصلی برای فصل برداشت پسته وجود دارد تمهیداتی در این باره اندیشیده شده است.

📍 رشیدی افزود: گشت های مستمر جهت جمع آوری کارگران فصلی از سطح شهر با همکاری بهداشت، نیروی انتظامی و بسیج توسط ناوگان حمل و نقل شهرداری صورت می گیرد و این افراد به محل اسکان موقت منتقل خواهند شد و از ورود کارگران به داخل شهر توسط نیروی انتظامی جلوگیری به عمل خواهد آمد و به محل اسکان راهنمایی می شوند.

📍وی با بیان اینکه اقلام ضروری و غذای گرم مورد نیاز کارگران در این محل فراهم شده است خاطر نشان کرد: مامورین بهداشت و پزشک نیز در این مکان حضور دارند و کلیه کارگران دارای علایم شناسایی ،ویزیت و کنترل می شوند.

📍کارشناس خدمات شهری شهرداری انار در ادامه از باغداران محترم تقاضا کرد: در صورت نیاز به کارگر دائم در محل های ضبط پسته خانگی و عمومی خود،نسبت به تهیه اقلام اولیه و مورد نیاز کارگران اقدام و از تردد کارگران خود در سطح شهر جلوگیری نمایند.

📍 وی همچنین از شهروندان خواست از واگذاری منازل خود به صورت اجاره و یا هر عنوان دیگر به کارگران فصلی خودداری نمایند که بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان مشمول جریمه خواهند شد. شهروندان نیز در شناسایی و معرفی اینگونه مکان ها در سطح شهر همکاری لازم را با شهرداری انار و یا نیروی انتظامی داشته باشند.

📍کارشناس خدمات شهری شهرداری انار در پایان افزود: از باغداران و شهروندان عزیز تقاضا داریم با مامورین نیروی انتظامی و پرسنل شهرداری همکاری داشته باشند که هم محصول شهرستان برداشت شود و هم وضعیت اقتصادی کسانی که دنبال درآمد هستند و به شهرستان می آیند تامین شود، هم کمترین عارضه به لحاظ بیماری صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی