جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

📍به گزارش #انارما؛ بمناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی درمحل ساختمان ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد . 📍سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی این شهرستان دراین مراسم گفت : شعار هفته ناجا در سال جاری با نام ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” است و امروز نیروی انتظامی؛ سازمانی […]

📍به گزارش #انارما؛ بمناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی درمحل ساختمان ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد .

📍سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی این شهرستان دراین مراسم گفت : شعار هفته ناجا در سال جاری با نام ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” است و امروز نیروی انتظامی؛ سازمانی بهره مند از فناوری های نوین و تکنولوژی های هوشمند به منظور تسریع و تسهیل ارائه خدمات انتظامی به مردم است.

📍وی خاطرنشان کرد: سیستم جدید پلیس هوشمند در این هفته رونمایی خواهد شد تا شاهد یک حرکت بسیار خوب در اجرای مأموریت‌ها باشیم.

📍فرمانده انتظامی انار گفت: دراین هفته آغار بکار ۹۵ دوربین نظارتی در حوزه شهر وروستا راشاهدهستیم که این دوربین ها بعضا پلاک خوان و متصل به ناجا می باشند و به صورت شبانه روزی رصد وپایش خواهند شد و دیگر سارقین به راحتی توانایی رفت وامد و سرقت کردن را ندارند و از طرفی استفاده از سامانه های هوشمند الکترونیکی می تواند باعث کاهش تماس پلیس با مردم شده و ضمن صرفه جویی در بکارگیری نیروی انسانی، احساس امنیت در جامعه را نیزالقاء نماید. سامانه دیگری که در شهرستان راه اندازی شده است سامانه امنیتی مها می باشد.

📍این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: درشش ماهه گذشته از سال جاری در شهرستان انار شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقتها نسبت به مدت مشابه وافزایش ۴۳ درصدی دستگیری سارقین هستیم و ازطرفی با کشف مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر شاهدافزایش ۲۲۱ درصدی مواد مخدد نسبت به مدت مشابه قبل هستیم.

📍خلیلی نژاد گفت در برخورد با شوتی سواران و خودرو هایی که اقدام به انتقال اتباع بیگانه به مرکز کشور می نمودند در دستور کار قرار گرفت و پس از رایزنی های فروان واخذ دستور از مقامات قضایی با برپایی ایست و بازرسی های دائمی و مقطعی و با تلاش شبانه روزی و جانفشانی های همکارانم در یک ماه گذشته موفق شدیم برخوردی قاطع بااین گروه از افراد نماییم و تعداد بسیار زیادی از آنها دستگیر و خودروهای آنها توقیف کنیم که در این زمینه افزایش ۲۱۶ درصدی دستگیری اتباع بیگانه وتوقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروحکایت ازاین امردارد.

📍درخاتمه از خیرین امنیت ،پیشکسوتان نیروی انتظامی و نیروهای برتر انتظامی با ارتقاء درجه تجلیل شد.

عکس: مهدی خلیلی

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی