شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از افزایش دوبرابری سهمیه قیر برای شهرستان های رفسنجان و انار خبر داد و گفت: طبق صحبت های قائم مقام بنیاد مسکن کشور در صورت تأمین اعتبار این سهمیه به سه برابر نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش انارما ؛ حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با حضور مهندس شاملو قائم مقام بنیاد مسکن کشور در رفسنجان اظهار کرد: پیرو جلساتی که تهران با مهندس نیکزاد رئیس بنیاد مسکن و مهندس شاملو معاون وی داشتیم، قرار بر این شد که قائم مقام بنیاد مسکن سفری به رفسنجان داشته باشد و در حضور فرمانداران و بخشداران شهرستان های رفسنجان و انار جلسه ای برگزار و مسائل حوزه مسکن بررسی شود.

وی ادامه داد: امروز این جلسه در فرمانداری رفسنجان برگزار شد و اهم تصمیماتی که گرفته شد؛ اختصاص سهمیه قیر خیلی خوبی برای دو شهرستان بود که دو برابر سال ۱۳۹۹ است و قول داده شد در صورتی که اعتبارات تأمین شود، این سهمیه به سه برابر افزایش یابد.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله روستاها تا بنیاد مسکن طولانی بوده و خطرات جانی و مالی برای مردم که در رفت وآمد به این بنیاد هستند وجود دارد، تصمیم بر این شد که نماینده بنیاد هفته ای یک یا دو روز در بخش ها مستقر شود و پاسخگوی مردم باشد.

وی ادامه داد: در خصوص کارشناسی ها، واگذاری زمین، قیمت و اسناد زمین ها مصوب شد زمان کارشناسی ها از دو ماه به زیر ۱۰ روز کاهش پیدا کند و در خصوص قیمت کارشناسی ها هم کاهش صورت گیرد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دستورات خوبی در بازنگری طرح های هادی و استعلامات ۱۴ گانه اتخاذ شد و مصوب شد برای روستاهایی که جمعیت کم وسرانه کم دارند اعتباری اختصاص داده شود که در آسفالت و بهسازی روستا کمک شود.

وی متذکر شد: کسانی که پس از سالها منزل آنها در طرح اراضی ملی قرار گرفته و با مشکل مواجه شده اند، صحبت کردیم که با قیمت پایین کارشناسی و تخفیف ۷۰ درصدی سند اراضی به مردم واگذار شود که در این زمینه هم موافقت شد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی